Chicago...un oras minunat,in care m-am mutat de curand cu familia mea.
Oh..am uitat sa ma prezint!
Ma numesc Selena Monroe si am 17 ani.Am o sora de 16 ani,pe nume Alexia.Nu prea semanam,decat la gusturi.Eu am parul lung,șaten,cu multe bucle la varfuri si cateva șuvite si ochii caprui,iar ea este creața,cu ochi verzi si mult mai scunda decat mine.Ținem foarte mult una la cealalta si nu ne certam prea des.Facem in fiecare weekend cumparaturi impreuna,mergem la acelasi liceu si...suntem in aceeasi clasa deoarece eu am fost data mai tarziu la scoala,numai pentru a o astepta pe Alexia.Deabia ne-am mutat in Chicago si nu am mers deloc la scoala aici.Nu ne este teama decat de colegi.Speram sa ne integram....
Dupa doua saptamani...
Selena's POV
Astazi este prima zi a noastra la St.Rodriguez.Intram pe usile mari ale liceului,cu pasi marunti,la fel ca ceilalti.Observam fel de fel de oameni.Unii scunzi si negrii,altii inalti si albi.Fete frumoase,baieti frumosi...dar la un moment dat,toate privirile sunt atintite spre noi:
-Alexia,de ce se holbeaza lumea la noi?
-Ămmm,chiar nu stiu.Trebuia sa purtam ceva gen,uniforma? Mmm,nu cred...
-Nu,nu...sigur am facut altceva...
Ne izbim puternic de doi baieti inalti,foarte aratosi,cu parul ridicat sh dat cu mult gel.Erau foarte bine lucrati.Ne priveau intr-un mod ciudat...putin nervosi,dar sexy in acelasi timp.
-Cine sunteti voi doua? ne intreaba cel mai inalt baiat de care ma izbisem eu.
-Eu sunt,Selena,iar ea este sora mea,Alexia.Suntem noi pe aici...
-Da,se vede!Sunteti iertate!
-Pentru ce? intreaba Alexia nedumerita
-Acesta este culoarul nostru.Nimeni nu are voie sa treaca pe langa dulapurile noastre.Dar fiind noi pe aici,nu aveati de unde sa stiti,îi raspunde celalalt baiat,foarte bine lucrat,de care se izbise Ale.
-Eu sunt,Chris,iar el este fratele meu,Andreas.Si vrem sa va spunem a sunteti specimene rare in scoala noastra,râdem impreuna.
-Ce vrea sa însemne asta?intreb eu.
-Sunteti extrem de frumoase...Nu ca celelalte de pe aici.
Țrrrrrrr!!!!!Țrrrrrrr!!!!
Mda...Soneria..trebuia sa mergem la prima noastra ora,aceasta fiind Engleza,la care eu si Alexia ne pricepeam de minune.
....
Ora a decurs normal,si ne-am acomodat foarte repede.Ne facusem prieteni noi si asta era un lucru minunat.
Alexia plecase inaintea mea acasa cu o noua prietena,iar eu ramasesem sa ma plimb prin centru.Atunci l-am vazut pe Chris apropiindu-se de mine si......
SPER SA VA PLACA PRIMUL MEU CAPITOL :) ASTEPT MULTE COMENTARII(de orice fel) :*
LOVE YOU! <3
CITEȘTI
Love or Hate?
RomansaDoua surori....Doi frati....povesti de dragoste interesante...jocuri,scoala,familie :3