-Nu e nimic!Eu si Andreas suntem prieteni de la gradinita.In plus,eu am iubit!Nu mai am nevoie de inca unul!spune si zambesc.
-Ah,stii,mie mi se pare interesant acest "Andreas",pufnedc usor apoi oftez.
Crezi ca am vreo sansa cu el?
-Nu stiu ce sa spun.El si Chris se cam folosesc de fete.Mereu au un interes.O noapte este de ajuns si apoi "relatia" se termina.Intotdeauna s-au comportat asa!spune putin indignata
Ce putem spune inafara de:NU POT SA CRED!Adica,pe bune,ma indragostesc si eu o data,la prima vedere si uite ce aflu!Sunt incredibila.Si,apropo de incredibil...Unde o fi Selena?
Selena's POV
Oh,doamneee!M-am indragostit asa de tare!Nu pot sa cred ce gest a facut Chris!Mi-a adus flori,exact ce iubeam eu cel mai tare!Poate ca ar trebui sa îi dau o sansa.Cred ca merita.
-Chris,stii,eu...
-Nu trebuie sa spui nimic!Eu te iubesc,Selena!
-Si eu te iubesc,Chris!
Se apropia exagerat de mult de mine.Poate chiar,prea mult!Incercam sa ma indepartez,adica,totusi,primul sarut cu Chris.Mi se pare putin straniu.
Fir'ar!
Nu m-am putut da inapoi mai mult de 2 pasi si deja m-am lipit de un stalp.Deja ma simteam agresata total!
-Chris,stai!i-am spus eu putin speriata.
-Ai parit ceva?Imi pare rau daca eu te-am suparat!se uita mirat la mine,dar in accelasi timp si foarte grijuliu.
-Nu,nu esti tu de vina! Ci eu.Nu,nu vreau sa ma avant asa direct intr-o relatie.Imi pare nespus de rau!
-Te iubesc,chiar daca nu te pot atinge!spune si îi cuprind mana.
-Poate ca ma poti atinge,putin!radem amandoi si plecam spre casa.
Pe drum,am vorbit despre noi si familiile noastre,despre animale de companie,culori si orice ne-a mai trecut prin cap.Cand am ajuns in fata casei,eu am facut un prim-pas.L-am sarurat dulce pe obraz si am fugit in casa,fara sa il las sa scoata un cuvant.
Am intrat in casa si am vazut-o pe Alexia pe canapeaua mare din living.Era foarte trista,aporape plangea!
-Ale,ce s-a intamplat?!?
-Sel,stii ca tie iti pot spune totul,nu?
-Evident,Ale! Ce este?
-M-am indrgostit!imi spune rapid,cu durere in ochi.
Si nu de orice baiat,ci de Andreas!Dar s-a dovedit a fi o prostie din partea mea!
-Ce vrei sa spui?S-a intamplat ceva intre voi doi? Ti-a facut ceva?intreb disperata.
-Am aflat ca si el si fratele lui,isi cauta iubite non-stop,numai pe interes!
La auzul acelor cuvinte,am fugit repede in camera mea de la etaj si m-am inchis acolo.Nu imi venea sa cred ce am auzit!
Trrrrrrr....trrrrrrr!
Nu vreau sa raspund!Chiar nu ma intereseaza cine ma suna!Dar totusi...
-Alo!Cine este la telefon?
-Buna Selena!Sunt Chris!Mi-ai dat numarul tau de telefon la scoala,nu iti amintesti?
Ce proasta am putut fi!!!
-Aammmm...mda! Chris,sunt foarte obosita!Nu am chef sa vorbesc acum,cu tine!
-Ce ai patit?Vrei sa vin la tine?
Acum chiar ma panicasem!Stia unde srau! Daca venea sa imi faca ceva in somn?!? Nu glumesc! Nu te poti increde in straini!
-Nu,nu e nevoie!Nu vreau sa fac pe proasta ca altele!Stiu ca............
OH MY GOD!NU POT SA CRED CA AM REUSIT SA STRANG ATATEA LECTURI IN DOAR DOUA ZILE!PLUS CATEVA VOTURI SI COMENTARII!'SUNTETI MINUNATI!
ACESTA ESTE CAPITOUL 3 :) SPER SA VA PLACA SI ASTEPT PARERI(de orice fel) :* :*
CITEȘTI
Love or Hate?
RomanceDoua surori....Doi frati....povesti de dragoste interesante...jocuri,scoala,familie :3