Senden Nefret Ediyorum

8.2K 132 17
                                    

-Özür dilerim Baekhyun demişti Chanyeol gözlerini belkide son kez göreceği nemli gözlere dikerken.

-Neden özür diliyorsun Chanyeol ? Sen yanlış bir şey yapmadığın sürece asla özür dilemezsin.

Kendini sıkıyordu küçük olan tüm duygularını saklamak ve ifadesiz bir şekilde durabilmeyi başarmak için.Şu an yaptıkları bu konuşmanın anlamınıda , Chanyeolun neden özür dilediğini gayet iyi biliyordu.

-Sana verdiğim sözleri tutamadığım ve hayallerini gerçekleştiremediğim için özür dilerim Baekhyun.

-Özür dileme gerek yok , hiçbir zaman tutacağına inanmamıştım zaten.

Kısa olanın ağzından fısıltı şeklinde çıkan bu sözler uzun olana ulaşmış ve onun içinin parçalanmasına sebep olmuştu.Baekhyunun bağırıp çağırmasını beklerken , onun düşündüğünün aksine sakin bir şekilde ona hiçbirzl zaman tam anlamıyla inanmadığını söylemesi canını yakmıştı tamda Baekhyunun istediği gibi.Bir süre ikiside tek bir kelime etmemişken , bu sıkıcı sessizlik Baekhyunun sözleri ile kesilmişti.

-Senden nefret ettiğimi biliyorsun , değil mi ?

-Biliyorum

-Ne kadar özür dilesende seni asla affetmeyeceğimi biliyorsun değil mi ?

-Biliyorum.

Derin bir nefes alıp bıraktıktan sonra vücudunu daha da dikleştirerek , iyice Chanyeola yaklaştı Baekhyun.Chanyeolun boyuna yetişebilmek için , ayak parmaklarının ucuna yükseldi ve dudaklarını Chanyeolun dudakları ile birleştirdi son kez.Ne hareket etti , ne de çekildi , sadece bekledi.Önceden olsa bu yakınlıktan dolayı kalbi deli gibi atmaya başlar , heyecandan eli ayağıma dolaşır ve tüm bu halleriyle Chanyeolun ona gülmesine sebep olurdu.Ama şimdiki yakınlık ona hiçbir şey hissettirmiyordu.Ne hızla atan kalbi , ne midesinde uçusan kelebekler , hepsi birden yok olmuştu.Geriye kalan tek şey duygusuz bakan gözlerdi.Geri çekildiğindeyse gözlerini hiç ayırmadan uzun olanın gözlerine dikmiş ve kendinden emin bir şekilde konuşmaya başlamıştı.

-Her şeyin başladığı ve bittiği bu yeri , bu günü ve bu anı , sözlerimi ve bu öpücüğü sakın unutma , Park Chanyeol.Çünkü bana dönmek isteyip , beni burada bulamadığın zaman , tutunabileceğin tek şey bunlar olacak.

-Tanıtım Son

Herkese merhabaaa ^^

Wattpade yeni katıldım ve katılır katılmaz bende bir hikaye yayınlamak istedim.Yazdığım ilk hikaye olduğundan ne yapmam gerektiğini ya da nasıl yazacağımı bende tam olarak bilmiyorum ama elimden gelenin en iyisini yapabileceğimi düşünüyorum.Bu ficin sizler tarafindan okunup okunmayacağını tam olarak bilemesemde bir hevesle basladım yazmaya , sonumuz hayrola.Baekyeol EXO içinde en çok sevdiğim çift ve bu yüzden ilk hikayemede onlarla başlamak istedim.Hikayemin sizler tarafından çabucak keşfedilmesi ve hoşunuza gitmesi umuduyla yazar notunu burada kesiyorum.

İyi okumalar ~~ :*

-Rapbyunnie

Senden Nefret EdiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin