3.BÖLÜM

1.2K 96 19
                                    

"Hyung , tüm bu yaşadıklarım , yani bu kadar acı çekmem , bu normal mi ?"

diye sormuştu Baekhyun gözlerini uzaklara dikerken.Derin bir nefes alarak birkaç saniye Kristen gelecek herhangi bir tepki için beklemiş , Krisin konuşmayacağını anlayınca konuşmasına devam etmişti.

"Bazen onu unutabileceğimi düşünüyorum hyung , bunu yapabileceğime gerçekten inanıyorum.Ama sonra ne oluyor biliyor musun ? Onun tek bir bakışıyla tüm cesaretimi kaybediyorum.Üzerimde bu kadar etkili olmasından nefret ediyorum hyung."

Beni bu denli etkilediği için ondan nefret ediyorum hyung

Her şeyden önemlisi , onu onun beni sevdiğinden daha çok sevdiğim için kendimden nefret ediyorum.

Her zaman ne kadar çok seversem o kadar çok acı çekeceğimi söylerdin , haklıymışssın hyung.Onu o kadar sevmiş olmalıyım ki , şu an beni bıraktığı boşlukta acı içinde boğuluyorum.

Acıdan başka hiçbir duyguyu hissedememeye başladım . Biliyor musun , artık hayalde kuramıyorum.O günden beri güzel rüyalarda göremiyorum.Hyung,ben yok olduğumu hissediyorum.Onun karşısında güçlü olmaya çalıştığım her an , onu sevmediğimi söylediğim her an , onsuz geçen her an , beni yok ediyor .

Onun anılarından hem kurtulmak isteyip hemde onun anılarına tutunarak hayatta kalmak beni öldürüyor.

Hyung , ne onu sevmeme izin veriyor , ne de unutmama . Ne yapmalıyım ? 

Neden sadece ben acı çekiyorum ? Küçükken kötü bir çocuk muydum ? Sizi çok üzdüm mü ? Gerçekten kötü bir çocuk olmalıyım şimdi bu kadar acı çektiğime göre.Hyung küçüklüğümü düşününce neyi fark ettim biliyor musun ? 

Hiç bir şey hatırlamıyorum küçüklüğüme dair . 

Onun dışında.

Orada bile ondan kurtulamıyorum hyung."

***

Okula girdiği anda yine tüm bakışları üzerinde hissetmeye başlamıştı Baekhyun.Bazılarının acıyan ,bazılarınınsa onu alaya alan bakışları.Buda yetmezmiş gibi kendi aralarında fısıldaşmaları.Anlamıyordu Baekhyun , bu insanlar bu kadar mı işsizdi de başkalarının gönül işlerine burunlarını sokuyorlardı ?

Günlük önce bu insanlara , sonra hayatına daha sonra ise hayatını bu hale getiren o dev bozuntusuna lanet okuma seansını gerçekleştirdikten sonra daha fazla bu bakışlara maruz kalamayacağını hisseden Baekhyun , kendini okulun dışına atmıştı.Yakında ders başlayacak ve bahçede kimse kalmayacaktı.Dün gece geç saatlere kadar Krisle konuştuğu için kendine yorgun ve uykusuz hissediyordu.Hem bu bakışlar altında  hemde bu yorgunlukla derse odaklanamayacağının farkındaydı.Bu yüzden ilk derslere girmekten vazgeçmişti.Ders boyunca dışarıda kalabilir ve başını dinleyebilir , gün boyunca okulda başına geleceklere karşı şimdiden kendini hazırlayabilirdi.

***

Okul bahçesinde boş boş yürürken , yeni bir şey daha keşfetti Baekhyun.Şu sıkıcı okul binasında bile onunla hatırlayamayacağı kadar fazla anı edinmişlerdi.Okulun her köşesi ona eskileri hatırlatıyordu.

Belkide evinden ayrıldığı gibi okulunuda değiştirmeliydi.Bunu beyninin bir köşesine not ederken , anılardan birinin her şeye rağmen zihninin ele geçirmesine izin vermişti Baekhyun.

-Flashback-

"Baekhyun"

Uzun olanın sesini duymasıyla beraber Baekhyun anında ayağa kalkmış ve yüzünü sinirli bir ifadeyle ondan tarafa çevirmişti.Çıkmaya başladıklarından beri , Baekhyundan sürekli dersin ortasında dışarı çıkmasını ya da derse girmeyip onunla bu yerde buluşmasını istiyordu.Gittikçe sıklaşan bu durum iyice canını sıkmaya başlamıştı Baekhyunun.

Senden Nefret EdiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin