Bu kadar acı vereceğini bile bile neden onları izlemişti ki Baekhyun ? Bir zamanlar ondan başkasıyla olmak istemediğini söyleyen o devin başkalarıylada nasıl mutlu olduğunu görmeyi neden bu kadar istemişti ? Acı çekmeyi , kalbine işkence etmeyi bu kadar mı çok seviyordu ?
Peki ya o dev ? Neden bu kadar acımasızdı ? Onun koruyucu devi nasıl bir anda böyle bambaşka bir insana dönüşmüştü ? Neden bu kadar doyumsuzdu ? Baekhyun onun için her şeyi göze almışken neden o bir tek onu sevmek yerine mutluluğu başkalarında aramıştı ?
Tanımadığı fakat sürekli karşılaştığı yabancı tarafından çekiştirilirken bile aklı bu sorularla o kadar meşguldu ki Baekhyunun , hiçbir tepki verememişti.Bileğindeki sert tutuşun verdiği sızı bile onun kendisine gelmesini sağlayamıyordu.
Daha ne kadar acı çekecekti ? Bu işkencenin bitmesi için daha ne kadar acı çekmeliydi ? Ona olan nefreti arttıkça duyduğu sevgininde çektiği acınında azalması gerekmiyor muydu ? Peki neden her geçen gün Chanyeola daha çok bağlanıyormuş gibi hissediyordu Baekhyun ?
Aklını kurcalayan bu düşüncelerden kurtulmak için kafasını aşağı yukarı sallamış ve gözlerini diktiği noktadan ayırıp , endişeli gözlerle ona bakan yabancıya odaklanmıştı Baekhyun.
"Sen..iyi misin ?"
Bu olanların üzerine nasıl iyi olabilirdi ki ? Aldatılmış , yıpranmış , elindeki her şeyi kaybetmiş gibi hissedip acı içinde kıvranırken iyi olabilir miydi ?
Hiç iyi değildi.Ama içinde yaşadığı bu karmaşayı tanımadığı birine gösterecekte değildi.Bunun için sadece kafasını sallamakla yetindi Baekhyun.
Bu kısa konuşmanın ardından ortamı bir sessizlik kaplamıştı.Okulun daha önce görmediği bir köşesinde ismini bilmemesine rağmen tüm yaşadıklarını eksiksiz anlattığı bu yabancıyla durmak garip hissettiriyordu Baekhyuna.
"Bir daha karşılaşmayacağımızı düşünmüştüm "
Bu sessizliği bölense Baekhyunun ifadesiz sesi olmuştu.
Baekhyunun bu cümlesiyle , yabancı olanın yüzündeki endişe yerini geniş bir gülümsemeye bırakmıştı.
"Hiçbir zaman bir daha karşılaşmayacağımızı düşünmedim Baekhyun"
Bu duyduğuyla bakışlarını yanındaki yabancı dışında her yerde gezdirip elleriyle oynayan Baekhyun birden duraksamıştı.Ne demek istiyordu bu yabancı ?
"Tesadüflere inanır mısın ?"
Karşısındaki yabancının bu konuşmayla amacının ne olduğunu hala çözememişti Baekhyun.Tesadüfler mi ? Tabiki de inanırdı . Şu an bile kocaman bir tesadüfün ortasında değiller miydi?
"Tabiki de inanırım."
" Ama ben tesadüflere hiçbir zaman inanmam Baekhyun-ah
Bu hayatta hiçbir şey tesadüfi değildir.Tıpkı şu an ikimizin o geceden sonra tekrar karşılaşması gibi."
Tüm bunlar ne anlama geliyordu ? Yani yabancı olan tarafından takip mi edilmişti ? Okuduğu yerden adına kadar her şeyi bilmesi ... Bunların hiçbir basit bir tesadüf gibi hissettirmiyordu gerçektende.
"Adını , yaşadığın yeri ve seni yeniden bulmak için ne kadar uğraştığımı tahmin bile edemezsin Baekhyun."
"S-sen kimsin ? Neden beni arıyorsun ? diyebilmişti sadece titreyen sesiyle.Neden bir insan hayatında ilk defa gördüğü bir insanı bulmak için uğraşırdı ?
"İlk defa karşılaştığımız yerde bu akşam buluşmaya ne dersin ? Sana orada kim olduğumu söyleyebilirim "
"Yah!Sen benimle dalga mı geçiyorsun ? Sırf adını öğrenmek için neden seninle orada buluşayım ? Ne söyleyeceksen burada söyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Nefret Ediyorum
Fanfiction"Özür dilerim Baekhyun " demişti uzun olan son kez görebileceği gözlere bakarken. "Sana verdiğim sözleri tutamadığım , hayallerini gerçekleştiremediğim için özür dilerim.Ve seni başka biri yüzünden terkettiğim içinde .. "