6.

186 8 2
                                    

Vocea pilotului imi rasuna in urechi spunand ca zborul s a incheiat cu succes.Abia atunci am realizat ce eram pe cale sa fac! M am retras , iar dialogul a decurs asa:
-Doamne, imi pare rau domnule..( incercam sa fac cat mai mult sa para ca a fost o greseala de moment si ca nu sunt deloc atrasa de el, lucru neadevarat, normal)
-Ce?...Dar de ce?
-Domnule..
-John.John Frowman.
-Uite,John..nu cred ca e locul sau momentul potrivit sa vorbim despre asa ceva..
-Atunci sa ne intalnim candva,undeva...
-Nu stiu ce sa zic..
-Te rog..ăăă..
-Anne.
-Anne..te implor sa ne intalnim..
  Doamne deci nu imi venea sa cred. Barbatul arogant si sigur pe el ma implora pe mine..o simpla stewardesa sa ies cu el..Apoi mi a lasat in mana cartea lui de vizita , mi a strans mâinile in ale lui si a plecat zăpăcit parca de cele intamplate. Si eu eram in aceeasi situatie.Simteam niste fluturasi in stomac.Dar apoi mi am zis :"Inceteaza,Anne.."
  Am ajuns la hotelul la care eram cazata. M am asezat in pat, si  dupa ce m am schimbat în ceva mai lejer:

M am asezat pe marginea patului si am inceput sa privesc cartea de vizita

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M am asezat pe marginea patului si am inceput sa privesc cartea de vizita.Au trecut 5,10,15..am privit cartea de vizita timp de jumatate de ora si nu ma  gândeam decat la momentul in care aproape ca ne am sarutat.Intr un moment chiar imi parea rau ca ne a intrerupt capitanul.Am privit cartea de vizita si m am gandit ca sigur e cineva cunoscut daca si a permis sa mearga la clasa intai.Mi am luat laptopul si l am cautat pe Goole. John Frowman.Mostenitorul unui lant de agentii turistice.Locul 1 in clasamentul celor mai bogati oameni din lumea turismului.
  Doamne!Nu imi venea sa cred! Inima imi spunea sa il sun , dar creierul imi spunea ca ceva e in neregula. Apoi mi am zis "Dar de sa fac eu primul pas? Sa il faca el!" De ce??? Pentru ca tu ai numarul lui!!! Ok, intre timp s a facut seara si eu tot nu stiu ce sa fac. Aveam suspiciunea ca ceva ar putea merge prost, insa inima ma indemna sa il sun.Am pus mana pe telefon si am tastat numarul lui.
-Alo? John Frowman la telefon,cu cine vorbesc?
-Ăăă...buna..sunt Anne.
-Anne!a spus el incantat.Nu. credeam ca o sa mai suni!
-Da..pai..ma gandeam..
  "Ai vrea sa ne intalnim?"
  Spunem amandoi in acelasi timp,lucru care ne a facut oe amandoi sa radem.
-Desigur ca as vrea.Sa ne intalnim maine , la cafeneaua de langa parcul central, la ora 12.Bineinteles,daca poti ajunge..
-O sa incerc,spun eu.
   Eram atâttt de entuziasmata!! Pana atunci nu simtisem nimic pentru niciun barbat , insa acum doar gandindu ma la el aveam fluturi in stomac.Dar....daca nu e reciproc?
  Am adormit intr un final, insa aveam  o neliniste in suflet, nu stiu de ce..

Stati pe faza ca  sa vedeti cum va decurge intalnirea, sau chiar daca aceasta va mai avea loc❤

Cu capul in noriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum