"Ben senin sevgilinim"

308 20 13
                                    

Jimin
Jennieye sarılacağım.Bunu yapmalıyım. Jennienin konuşmasına izin bile vermeden sarıldım.Olurda beni isterse,kokusunu içime çekemem.
-siz napiyorsunuz!
-Jennie beni hatirlamadinmi?
-Üzgünüm beyfendi.
Elindeki dosyaya baktı.
-İsminiz...
-Park Jimin
-Aaa doğru.Üzgünüm beyfendi.Jungook beyle toplantınız yarım saat içinde başlayacak.Buyrun  buradan.
-Jungook mu?
-E evet.
-Burasi  başka birisinindi.1 ay önce başka birisinin adına kayıtlıydı.
-Aa  şey,Jeon Jungook burayı 2 hafta öncesinde,Dayısından devraldı. Burası artık onun şirketi.
Asansöre bindik kendi sekretirimi gonderdim.Asansörü durdurup.Jennieyi duvarla arama aldım.
- Beyfendi  sapıksınız heralde ayni zamanda.
-Beni hatırlamamış olamazssın.Ben senin sevgilinim..
-,Gerçekten çok yazık.Bayanları  böyle mi tavliyorsunuz.Ne yapmamı bekliyorsunuz?
-Senin eskisi gibi sarlip eskisi gibi sevmeni.
- Beyfendi kendize gelin artık
-Hadi beni unuttun.Jisoo Lisa ve rose onları da unuttunmu?
-Beyfendi  ben hic bi şeyi unutmadim.Siz ve saydığınız isimler hayatımda hic varolmadınız o kadar!Ayrıca sevmek öyle kolay olmaz.Ben jungook için ne eziyetler çektim..Sevmek budur.
Son söylediği ile dahada yıkılmıştım.Beni böyle unutamaz.Yapamaz.
Jennie
Jimin ellerini duvardan çekti sıkıştığım yerden kurtuldum o sinirle asansördeki aynaya yumruk attı.
- Bilseydim seni beklemezdim.
Dedi asansörü çalıştırıp indi.
"Ben seni iki yıldır bir pisliğin yanında bekledim.Ve sen beni kurtarmaya tenezzül bile etmedin.Beni barda gördüğünde görmemezlikten gelip beni beklediginimi söylüyorsun?!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sensizlik (jenmin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin