GEÇMİŞ:YANGIN
Kendimi yaşadığım acıların içinde besleyip büyüten biriyim. Anne babamı 8 yaşındayken bir yangında kaybettim. O evin içinden ben hariç hiçbir şey sağlam çıkamadı. Çünkü benim görüp başka kimsenin görmediği insanlar yüzünden yangını çıkartan bendim.
9 YIL ÖNCE
"Uyan Beliz." Yine aynı ses. Her gün bu sesi duysam da sanki ilk defa duymuş gibi korkuyordum. "Hadi tatlım uyan." Uyanmak istemiyordum. Onun korkutucu yüzünü görmek istemiyordum. Ama uyanmıştım. Onun istediğini yapacağım vakte kadar da beni bırakmayacağını biliyordum. Artık beni rahat bırakmasını istiyordum. "Gitmemi ister misin?" Evet. Bana bir şans verecekmiş gibi ikna edici bir şekilde, "Benden kurtulmak ister misin?" diye devam etti. Yavaşça göz kapaklarımı araladım. Gözlerim karanlığa alıştığında, onun yatağımın karşısındaki koltuğumda gülümseyerek oturduğunu sezebilmiştim. Beni çoğunlukla bu iğrenç gülümsemesiyle rahatsız ederdi. Gülümsediği zaman dudağından başlayarak göz altına kadar yarık olan yarası kendini daha net gösteriyordu. Sanki içimi okumuş gibi gülümsemesini daha çok genişletti. "Prensesim uyanmış sonunda." Bana prenses diye hitap ederdi. Onun sayesinde prenses lafından nefret ederdim.
Güçlü görünmeye çalışarak yatağımda oturur pozisyona geçtim ve kafamı dikleştirerek meydan okuyan gözlerle ona baktım."Senden nasıl kurtulabilirim?" Bu soruyu defalarca kendime sorduğum olmuştu. Ondan nasıl kurtulabilirim..
Bir müddet gözlerini bana diktikten sonra yerinden kalkıp mutfağa doğru yürümeye başladı. Buzdolabının bitişiğinde olan dolabı eliyle açmamı işaret etti. Ardından dolap da bulunan kibrit ve mumu almamı istedi. Hipnotize olmuş gibi hareket ediyordum. Aklımdaki tek şey onu artık görmeme düşüncesinin verdiği hazdı. Onun olmadığı zamanlara gidebilmem için bana açılan tek çıkış kapısı bu olabilirdi. İstediklerini aldıktan sonra mumu yakıp mutfakta yere kadar uzanan perdenin altına koymamı istedi. "Senden kurtulacağım." Huzurlu bir şekilde gülümsedi. "Senden kurtulacağım." Mumu istediği yere koyup beni dışarı yönlendirmesine izin verdim. "Senden kurtulacağım." Delirmiş gibi tekrar ediyordum. Belki de gerçekten delirmiştim. Bilmiyordum.
Beni dışarıya çıkardı. Bir müddet sonra gecenin etrafı karanlığa boğduğu çevreyi evimden çıkan alevler aydınlattı. Ve ben sadece izledim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ/ KAYIP BİRİ VAR
Teen FictionTANITIM~SÖZ~ Alaycı bir şekilde yandan bir bakış attım. "Senden daha erkeksi olduğumun farkındasın değil mi?" Gözlerini kaçırarak utangaç bir tavırla, "E-evet." dedi. Güldüm. Bu çocuk cidden komediydi. Zeki ve başarılı birinin aynı zamanda bu kadar...