Aelin
Bolo neskoro v noci a so Strelou som sa chúlila v kope diek. Strela ležala tam kde bežne spáva Rowan. Toto ešte len bude zaujímavé... Strela sa mierumilovne vyvaľovala, kým do miestnosti nevošlo určité férske prasa a všimlo si, že na jeho mieste je pes.
,,Aelin!" Rowan zahuča moje meno od dverí.
Pokúsila som sa skryť svoj úškrn ,,Áno?".
,,Dostaň ju z môjho miesta!" odpovedal s prekríženými rukami, vysielajúc škaredé pohľady Streliným smerom.
,,Ona má meno Rowan!" odsekla som mu a prepálila som ho pohľadom.
,,Dobre, dobre, tak dostaň Strelu z môjho miesta." zavrčal so zdôraznením jej mena, aby ukázal že ho vie.
,,Fajn" vzdychla som si, vstala som a opatrne zložila Strelu z postele.
Rowan rýchlo vliezol do postele aby zabránil Strele znova mu ukradnúť miesto. Prisunul sa ku mne a omotal svoje ruky okolo môjho pása. Zaboril mi hlavu do vlasov a krku, vdychoval moju vôňu. O chvíľu sa Strela rozhodla preplaziť sa cezo mňa a uložila sa na Rowanovi.
,,Daj ju zo mňa dole!" povedal Rowan a snažil sa ju zo seba striasť. Namiesto toho aby Strela spadla, pritúlila sa k nemu bližšie a začala mu olizovť tvár. ,,Aelin! Ono ma to líže!"
Rozosmiala som sa na Rowanovej situácii. Pohľad na tvrdého férskeho bojovníka, ktorý je olizovaný šteniatkom si zapamätám do konca života.
Rowan sa mrvil pod fenkou ,,Ohnivé srdce! To nie je vtipné!".
,,Naozaj? Potom tvoja definícia slova vtipné musí byť poriadne odlišná od tej mojej. Lebo toto" ukázala som naňho a Strelu ,,je veľmi vtipné.".
Rowan niečo šomral a ja som sa stále smiala. Keď som si všimla, že Rowan začína byť naozaj naštvaný, rozhodla som sa ukončiť jeho trápenie. Preložila som Strelu na opačnú stranu postele. Rowan sa ku mne chcel znova pritúliť ale ja som mala iné plány. Posunula som sa k Strele a shovala si tvár do jej mäkkej srsti, úplne ignorujúc môjho druha. Cítila som ako sa zamrvil a počula som ako potichu zavrčal.
Otočila som k nemu tvár. ,,Ó, je Rowanko žiarlivý kvôli psovi?" posmievala som sa mu detským hláskom.
Naše oči sa stretli, zazeral na mňa s frustráciou a hnevom, zatiaľ čo ja som sa neúspešne snažila schovať úsmev. Toľko mi tým toho hovoril... Omotala som mu ruky okolo krku a pritiahla sa k nemu bližšie.
,,Miluješ ma" odpovedala som jednoducho.
,,Áno, ale úprimne, doteraz neviem prečo tak robím" povedal, dal mi malý bozk na pery, omotal ruky okolo môjho pásu a pevne si ma pritiahol. Onedlho potom sme obaja aj so Strelou upadli do hlbokého spánku.
Poďakovanie patrí @hoonahmatata za povolenie preložiť jej knihu. Ak sa vám to páčilo dajte vedieť pomocou voteov a commentov. Ocením ak mi napíšete, ktorý ship alebo postavy by ste chceli.
👽 Vaša Ay
YOU ARE READING
ToG Oneshots
FanfictionKeďže slovenský Wattpad je chudobný na príbehy o Tróne zo skla, rozhodla som sa preložiť niektoré knihy z toho anglického Dúfam že sa bude páčiť... ! Mám povolenie od autorov ! Niektoré sú moja tvorba, čiže horšie než ostatné