Mission Impossible - Lorcan 2/3

161 7 3
                                    

Kapitolu venujem @Manon-ciernozoba lebo je asi jediná kto chce aby som to dopísala...

Lorcan sa nebál. Aspoň o seba nie. Už toľko krát sa ocitol v ústrety smrti, že ho začínala lákať. Jediné o čo sa bál bola Elide. Okamžite si myšlienky na ňu vytisol z hlavy a sústredil sa na plán. Bol jednoduchý. Prísť do Doranellu, zneškodniť Maeve, vrátiť sa v celku a nedať o sebe vedieť. Iné inštrukcie od suky nedostal, mal improvizovať. Vedel že posledný bod plánu je nemožný, preto ho zavrhol. Vráti sa k Maeve a porozprávajú sa. Ten plán bol hrozný. Samovražedný. Najhorší plán aký mal za posledných 200 rokov. Bol neodolateľný.

Z úvah ho vytrhlol pohľad na mesto pred sebou. Doranelle. Kamenné mesto riek. Mesto ktoré miloval a nenávidel, jeho domov a jeho väzenie. Pomaly kráčal do údolia. Stráže na moste si ho všimli, ale ich tváre ostali kamenné. Vystrel sa a prešiel okolo nich. Už nie je cesty späť.

V uliciach Doranellu sa za ním otáčalo viac hláv ako by chcel. Aj keď už nebol viazaný krvnou prísahou, poznali ho ako krutého Maevinho druhého bez štipky zľutovania... Uvedomil si, že keby s ním bola Elide, asi by ho prinútila dokázať ľuďom Doranelle že už nie je kým býval. Chvíľu si dovolil nad ňou rozmýšľať. Ani nevedel ako, sa ulice okolo neho zmenili na nepoznanie. Z čistých riečok boli stoky a chodníky boli popraskané a špinavé. Aj najlepšie mestá majú temnú stránku. Lorcan sa zadíval na miesto kde vyrastal.

Po vyčerpávajúcej ceste mestom sa Lorcan konečne ocitol pred kamennou bránou. Bol zvedavý ako ho privíta Maeve. Prešiel a všimol si prúžok temnoty, ktorý ho nabádal pokračovať. Ten prúžok by pre iných asi volal niečo v zmysle ,,Pozor! Poplach! Utekaj!" , ale pre neho to bolo volanie domova...

Čo si však polofér nevšimol boli mohutné telá Vaughana a Connala striehnúce na každý jeho krok. A preto prešiel cez bránu za svojou smrťou.

Pokračovanie na budúce

Rozhodla som sa spraviť z toho trojdielovku lebo nemám veľa času písať... 


ToG OneshotsWhere stories live. Discover now