Mission Impossible - Lorcan 1/3

247 15 8
                                    

Táto je zase odo mňa, lebo som nenašla žiaden dobrý na Lorcana. Áno, počula si dobre @TheUndercoverAngel, naozaj o ňom píšem. Veď čo by som pre teba nespravila mi amiga extraňa (: Pokiaľ to bude hrozné, sťažnosti píšte jej, nie mne...

Lorcan nebol pripravený. Vedel, že niekto ju bude musieť odstrániť, ale žeby práve on? Tá suka - pardon kráľovná - mu to určite robila schválne. Vedela, že kedysi miloval svoju bývalú paniu. Prehltol kopu nadávok, ktorú mal na jazyku a zadíval sa na svojich nových panovníkov. Suka sa naňho uškrnula a prekliaty Whitethorn len pokrčil plecami. Odkedy ju zachránili, bola ešte neznesiteľnejšia.

Radšej presunul pohľad na Elide. Bohovia, bola krásna. Okamžite odvrátila pohľad. Stále ho nenávidela. A to ho ničilo. Preto sa pozrel na kráľovnú a odpovedal. ,,Niekto sa jej zbaviť musí a keďže svojho milenca od seba nepustíš ani na krok, budem to musieť byť ja...". Samozrejme, bola to samovražda, ale prečo nie? Nemal čo stratiť, o Elide už prišiel. Preto sa Lorcan zdvihol a odišiel kým mu stihla kráľovná oplatiť poznámku.

Whitethorn s ním prebral plán. Zajtra ráno nasadne na loď do Orského zálivu, kde táborila Maeve. Potom ju má zabiť. Keď sa spýtal na podrobnejšie inštrukcie, Gavrielov syn mu odvrkol: ,,Len improvizuj. To ti predsa ide, nie?". Narážal na to, ako privolal Maeve pri pobrežnej bitke. Vtedy temná kráľovná uniesla Aelin. Lorcan zavrčal niečo nelichotivé na adresu celého chabého dvora. Jedine kožomenička, ktorá položila princovi ruku na rameno, zabránila ďalšej bitke. Bolo mu to jedno.

Slnko ešte poriadne nevyšlo, ale to nič neznamenalo. Väčšina dvora vrátane Elide ho išla odprevadiť do prístavu. Lorcan sa na ňu nemohol prestať pozerať. Mračila sa naňho, takisto ako kráľovná. Povzdychol si a vyskočil na palubu. Fenrys, Gavriel a Whitethorn mu popriali šťastie. Keby nešiel zabiť Maeve, bolo by im to jedno. Loď sa pomaly odlepila od móla a Lorcan sa možno posledný krát zahľadel na Elide. Prekvapilo ho, že pohľad opätovala. Jej ústa sa sformovali v pár nemých slovách. Rozumel jej. Jeho posledný pohľad patril krásnej žene na brehu, ktorá ho prebodávala pohľadom plným utrpenia a lásky.

Celý čas čo sa plavil, rozmýšľal nad celým jeho životom. Zo siroty na uliciach v Doranelli, cez Maevinho druhého, až k nej. Elide. Možno sa už nevráti, ale bude si dosmrti pamätať čo mu chcela povedať.

Loď sa zatriasla, keď narazila o breh. Lorcan sa nadýchol a vyslal na prieskum svoju temnotu. Jeho temný prameň bol opätovný zábleskom moci. Bola tu. Čakala ho. A on sa vrátil ako poslušný služobník...

Pokračovanie nabudúce 😄
Ay 🖤

ToG OneshotsWhere stories live. Discover now