Elena szemszöge:
Ma van a suli 1.napja. Eléggé izgatott vagyok. Pár perc alatt kész is lettem. Sminket egyeltalán nem tettem fel. Nagyon meleg volt még ma, hiszen gyakorlatilag még csak tegnap lett vége a nyárnak, úgyhogy egy rövidujjú és egy farmerrövidnarág került fel rám, egy fehér edzőcipővel:Elindultam a suliba, ami csak 10 percnyire volt, mázli! Maradt 15 perc csengetésig. Mivel nem ismertem senkit nem igen akartam mutogatni magam, ezért először bementem az igazgatőhoz leadni a papírt. Még volt 5 percem csengetés előtt. Az igazgatónő bekisért az osztályba, majd a kezembe nyomta az órarendet. Az osztályban csak én meg egy kedvesnek tűnő meg sem mukkanó lány volt. A lány az utolsó padsor első sorában ült. Éppen azon törekedtem hogy a legjobb helyet keressem magamnak, de a lány megszólított.
-Szia, nem ülsz mellém?-mondta kicsit félénken, de határozottan.
-Persze.-mosolyogtam rá őszintén.
Elkezdtünk mindenféléről dumálni, telefonszámot cseréltünk... Összebarátkoztunk. A lány neve Teresa, mindíg itt élt Kanadában.
Becsengettek. Hála az égnek hogy az első óra osztályfőnöki! Elkezdtek lassan bevándorolni az emberek. 20 vagyunk az osztályban. Teresa mindenkiről elmondta ki micsoda.
Van a festettszőke lány, Amy, ő az osztály ribanc, valami Shawn exe. 2 barátnője Madison és Camila. Brúnó és Tyler megint csak valami Shawn legjobb barátai, a kosárcsapatban játszanak. Majd bejött Shawn Mendes. Az iskolában ő a helyes és népszerű, aki minden este más lánnyal kavar. Rámnézett és kacsintott, amire én csak forgattam a szemem. Ezen meglepődött. Úgy látszik hozzá van szokva hogy mindenki olvadozik érte... Hát mostmár hozzá kell szoknia ahhoz, hogy tévedett.
Ő meg a Bruno nevű srác elénk ültek.
-Te ki vagy?-kérdezte, előszedve sármos mosolyát.
-Milyen illedelmesen köszönsz az új diákoknak.
Ezen meglepődött. Gondolom még csak olyan válaszok jöttek amik cukik meg minden, de én nem ilyen vagyok. Miért legyek vele illedelmes, ha már most ő sem az velem? Mármint nem is ismer és csak mint a kutyához bármiféle köszönés helyett:Ki vagy? Mire tanították.
-Szia, mi a neved?...ÍGY JOBB? - nevetett fel. Őszinte mosoly volt. Én is felnevettem, majd bólogattam.
-Tehát a neved-kezdte érdeklődőn de bejött az ofő.
Az óra közepén Teresa felém nyújtott egy cetlit.
Vigyázz, tudod hogy mit akar ez a Shawn gyerek.
Jól tudom, de nem kapja meg
Írtam vissza neki, és ennyi volt a NAGY levelezgetésünk...
YOU ARE READING
Érted Változtam Meg
Teen FictionTörténetünk főszereplője Shawn Mendes egy egyszerű iskolás 17 éves kamasz, aki minden nap más lánnyal alszik el. Mikor egy új diák jön az iskolába (Elena) és egy osztályba kerül, fogadás kötött a haverjaival, hogy újév előtt ágyba bújik vele, ha nem...