3.

33 2 0
                                    

Már csak ez hiányzott! Kanosak, vagy mi van?
Mindenki bólogatott. Közben még Amy és a barátnői is betoppantak, legalább nemcsak ketten voltunk mostamár lányok.
-Tyler, felelsz vagy mersz? - kérdezte Bruno.
-Merek.-jelentette ki, de úgy, mintha ez valami hősies tett lenne vagy nemtudom...
-Csókold meg Madisont.
Madison látszólag örült. De Teresa valamiért féltűneően szomorú lett.
-Rendben-mondta Tyler, majd megnyalta az alsó ajkait. Rövid érzelemmentes csók volt.
Ezután Tyler kérdezhet valakitől.
-Amy, felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Csókold meg... Camilát.
-De én Shawnt akarom! Nem akarok lányt csókolni.
-Megcsinálod vagy nem? - sietette Tyler.
-Neki mind1 a fél iskola látta meztelenül.-köpte be Shawn.
Amy köpni nyelni nem tudott ettől a kijelentéstől. Majd Shawn szemébe mondta.
-Nem csinálom meg.
-Akkor szabadulj meg a pólódtól. - mondta Tyler.
Amy nem zavartatta magát, tök könnyen levetette sárga pólótját, ami a földön végezte.
Mindenki kivéve Darek jól megbámulta.
-Shawn, felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Tetszik neked Elena?
Erre mindenki ózni kezdett. Shawn végig a szemembe bámult.
Shawn szemszöge :
Azt akartam mondani hogy nem. De valami azt súgta hogy az igazság az hogy nagyon is bejön.
-Igen.
Erre az a Darek gyerek tűzpiros lett. Elena értetlenül bámult rá.
-Darek, felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Fogd meg Camila cicijeit.
Erre Camila beizgult.
-Nem.
-Akkor vedd le a pólód.
Ezt rosszul tettem, mert marha izmos ez a gyerek, és ez biztos bejön Elenának. VÁRJUNK. MIÓTA ÉRDEKEL? Nem a szerelme hanem egy esélye kell. Elvileg. De asszem többet érzek iránta...
-Elena, felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Szerinted ki a legbunkóbb itt?
-Mindenképp Bruno.
Erre mindenki nevetett még Bruno is. Szerintem ez a gyerek azt várta, hogy majd engem mondd. De mi barátok vagyunk... Legalábbis Elena szerint.
-Teresa, felelsz vagy mersz?
-Merek?
-Csókold meg Tylert.
Teresa kérdő pillantott Tyler re, aki bólogatott. Csókolóztak. De úgy nézett ki hogy éreznek valamit... Nem volt érzelemmentes, az is biztos.
-Visszakapod! Felelsz vagy mersz, Shawn?
-Merek.
-Akkor Csókold meg a drágalátos barátnőmet, Elenát.
Erre Amy és Darek is dühös pillantást vetettek a lányra. Odamásztam hozzá és megcsókoltam. Olyat éreztem, mint még soha. Akármeddig folytattam volna, de Elena kis idő elteltével elhúzott és bemutatott Teresának.
Így ment tovább, 22:00 felé meg mindenki szálingozott haza, mert holnap suli.

Sziasztok! Tudom, rövid rész lett, de nem volt időm hosszabbra... Remélem tetszik😉

Érted Változtam MegWhere stories live. Discover now