2.

44 2 0
                                    

Elena szemszöge
Egy ideig minden jól is ment, néha magamon éreztem az emberek pillantásait, és hallottam ahogy rólam beszélnek. Nincs jobb témájuk mint egy ismeretlen?! Teresa elmesélte hogy ő sem az a népszerű típus, inkább a népszerűtlen. Ebédszünetben Teresával nagyban ettünk, amikor odakullogott az a fránya Shawn Mendes. Mit mondjak, nem igazán örültem neki.
-Még nem mondtad el mi a neved! -mondta. Én csak felhúztam a szemöldököm, de mivel nem akartam, hogy elkönyveljenek bunkónak csak válaszoltam.
-Elena.
-Én Shawn vagyok.-mondta majd felém irányította a kezét. Kezet ráztunk, de amint elkezdte simogatni a kezem elhúztam. Mit képzel ez?
Nagyon meglepődött. Épp szólásra nyitotta a száját de (hála isten) becsengettek.
Az osztályban óra előt odavánszorgott hozzám a ribancnak elkönyvelt festett szőke hajú lány (ha minden igaz Amy) és a mini slepje.
-Idefigyelj, ne merj Shawn közelébe lépni-hadarta el, majd elment. Ennyit mondott.
-Shawn szakított vele, azóta ilyen. Tudta hogy Shawn mindíg mással van este, de Amy nem igen ment tovább és Shawnt üldöző ribanc lett, a szimpla ribanc helyett.
-De akkor miért feküdt le ez a lány is mással?
-Nemtom... Ő ilyen.
Iskola után megint megindult felém Mendes, csak elköszönt a barátaitól.
-Szia. - köszönt.
-Helló. - köszöntem vissza.
Elkezdett valami olyasmiről beszélni hogy randizhatnánk, de nem nagyon figyeltem rá. Mert megláttam őt-Dareket. Odafutottam hozzá, és a nyakába ugrottam. Ő a legjobb barátom.
-Hogyhogy itt vagy?-kérdeztem örömkönnyekkel a szememben.
-Sosem hagynálak magadra. A családomat meggyőztem, ide költöztünk.
Csak ekkor vettem észre Shawnt aki idő közben odaszambázott hozzánk és mintha féltékeny lenne.
-Nem jössz át? -tettem fel a kérdést Dareknek aki csak bólogatott.
-Szia, Darek vagyok, Elena legjobb barátja-mondta udvariasan.
-Én meg Shawn, egyenlőre semmije-mondta majd perverzen elvigyorodott.
Darek szúrós pillantást vetett rá, majd még ölelt, persze elböktem és elment.
Shawn szemszöge:
Mi van velem? Mit érdekel hogy ki ez a ficsúr Elenának? Le se szarom. Bruno és Tyler átjött később.
-Figyelj, jóbőr az új csaj.-mondta Tyler mikor épp az osztály csajait tárgyaltuk ki. Valamiért irritált hogy Tyler szerint is szép. Tényleg szép... Csak nem akarom hogy más is észrevegye hogy szép.
-Elérhetetlen. -jelentette ki Bruno.
-Nekem ugyan nem!-dacoskodtam.
-Fogadjunk! Ha újévig megfekteted, tejelünk megtartod a csapatkapitány posztot, ha nem sikerül átadod.-mondta Bruno. Ezen kicsit meglepődtem, de elfogadtam.
Elena szemszöge:
Darek átjött és egész nap beszéltünk. Ő a legjobb barátom ovi óta. Nem tagadom helyes, de én csak mint barát gondolok rá.
Darek szemszöge:
Egész nap beszélgettünk Elenával. Legjobb barátok vagyunk, de én máshogy tekintek rá.
Hazamentem és elaludtam. Jó volt a mai nap, úgyhogy nyugodtan zárom.

#Másnap#
Elena szemszöge:
Örülök hogy Darek visszajött. Ma már ő is jön suliba. Bemutatom Teresának. És más barátom nincs, de hé! Legalább nem fog soká tartani a bemutatás.
Felkaptam valamit és siettem suliba.

Suliba jövet egy 3 perc után Shawn is előjött az utcájából, és eggyütt mentünk be

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Suliba jövet egy 3 perc után Shawn is előjött az utcájából, és eggyütt mentünk be. Kedves volt. Beszélgettünk ismerkedtünk. Egész jó fej. Összehaverkodtunk.
Befelejövet megláttam Dareket. Most hagytam hogy ő jöjjön hozzám. Jött is, megölelt. Majd szép lassan elhúzott Shawntól. Láccik hogy Shawn meglepődött. Megindult amúgy megint felénk, de Bruno és Tyler oda mentek köszönni, majd beszélgetésbe kezdtek.
-Darek, ő itt Teresa, a barátnőm. Teresa ő itt Darek a legjobb barátom. - mutattam be őket egymásnak, mikor Teresa végre megérkezett. Eggyütt mentünk be a terembe. Darek a mellettem lévő padban foglalt helyet egy Erik nevű idióta mellet. Shawn hátrafordult és beszélni kezdett.
-Te és Darek...
-Nem nagyon figyeltél tegnap mikor bemutattam. A legjobb barátom. - mondtam majd felnevetett, majd én is. Amy szúrós pillantásának végig magaménak tudtam, de csak azért nem szerezhetek barátokat, MERT Amy nem akarja? Nehéz beilleszkedni, és ha valaki van olyan kedves hogy leszólítson én szívesen isnerkedem.
-Te, én, a melletted ülő lány akinek nem tudom a nevét, Bruno és Tyler ma nálam. Felelsz vagy mersz? - ezünk
-Jó, de had jöjjön Darek. Neki is be kell illeszkednie. És amúgy Teresa.
-Jó - mondta de kicsit csalódottan. Becsengettek.
Órák után Shawn hoz mentünk. A szülei meg a kistesója elmentek 1 hétre.
Bementünk,Leültünk Shawn szobájába.
-Mondom a szabályt. Ha nem akarsz válaszolni vagy nem akarod megtenni, le kell venned egy a kérdező által kiválasztott ruhadarabot. - mondta Bruno és perverzen elmosolyodott.

Érted Változtam MegWhere stories live. Discover now