adaya düşmemizin ardından 2 gün bitmişti .. annemi özlemiştim biricik annemi canım annemii çok özlemiştimm ..
'' eylül !''
'' efendim cem ...''
'' bugün anneler günü ''
'' sahi mi annemi öpememek ne kadarda kötüü .''
cemin boynuna sarıldım oda elini bellerime sardıı ... can yanımıza gelene dek öyle kaldıkk ... ne zaman bu kadar yakın olduk ki bizz ...
'' hooopp lan noluyorr '' diye bağırdı can ..
'' ne olucak oğlum konuşuyorduk ''
'' iyii '' dedi ve cemi ittirdi yanıma oturdu ...
'' eylüll yeter artık üzülme burdan kurtulacağızz''
'' kurtulacakmıyız öleceğiz burda cann ''
'' böyle yaşayamazsın zaten birazrahat olsan herşey düzelecek ''
'' amaa .. ceren gelmicek gerii dönmiycek ''
'' o sevdiği adamla mutlu''
ne saçmalıoyordum ben ... benimm yüzümden ölmemişti biliyordum ama yine kendimi suçluyordumm ...
'' eylül kendine gell'' sesi duymazlıktan gelerek önüme baktımm kumlaraa ..canın bana tokat atmasıyla ağlamaya başladım
'' onu çok sevmiştimm ben ama onun sevdiği kadını öldü ve o beni suçluyorr ben bişey yapmadım''
'' ağlama güzellik o cem bazen salak olabiliyorr sen sakin oll ''
dedii bense hemen cevap verdimm
'' artık bitti ona aşık değilim bu kaza aşkımı da öldürdü '' dedimm .. can gözlerini pörtletti ve kahkaha attı dalga geçiyordu benle besbelli
'' ondan mı ona sarıldın '' konuyu kapamak için uğraştım emindim ona en ufak sevgi bile duymuyordumm burada öleceğimi biliyordum ama onunla değil tekk ...
'' pekii eylül susuyorumm '' deyince cana sarıldımm ... gözlerimm iki çeşme gibi akmaya devam etti ... mira ağlayarak yanımıza geldi ve o da bize katıldı sarılmamızaa ....
akşama kadar ağladık sonra acıktığımızda ablanın ve cemin yanın gittik ... cemle biran önce konuşmak istiyordumm ...
'' cem konuşalım mı biraz''
'' tamam ... '' cemle birlikte çalıların arkasına gittik ... şaşkın şaşkın bana baktı o bana bakarken bişey farkettim gözlerinin altı morarmıştı
'' eylül ne söyleyeceksen söylee artık ''
'' cem özür dilerim ''
'' neden ? ada yüzündense -''
'' başaramadım ben seni sevmeyii ... olmadı sahip çıkamadım ona buraya düştükten sonra sana olan sevgim öldüü ... evet ben sana aşıktım ama şimdii herşey bitti ..''
'' dur bidakika neden bitti'' onu dinlemedim ve arkamı dönüp cana doğru yürüdüm ..
can bana baktı bense sesizce
'' başaramadım can ''dedimm gerçekten çok aptalım hemde çokk .. canlara baktığımda yediği börekleri bize uzattı onu büyük hızla mideme götürdüm ... başka varmı diyince kafalarını iki yana salladılar neyse bunada şükürr .. herkes börekleri yedikten sonra .. kendi köşesine çekildi ne yazıkki kız erkek dağılımı yoktuu ve banada cemin yanı kalmıştı oraya yattım mecburenn .... uykuya daldımm ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADA'DA HAYAT
Adventureonlar kurtarilmayi bekleyen bir grup genç ... ve okurlarına ihtiyacı var ..♥《》♥