beni (cemin ağzından)

82 11 0
                                    

'' yemeklermiz mi bitti ölelim abi ölelim o zaman daha bir hafta oldu hepsinimi yediniz'' diye bağırdımm ... eylüle 

eylül ters ters bana baktı ve oda bağırdıı ... 

'' ne yani sen hiç yemedin mii sankiii... burda iki kişi yaşamıyor toplasan 9,10 kişi var burada cemm '' bu kız bana karşı niye soğuk bu aralar ... bana aşık sanıyordumm ..

'' tamam sakin oll seni kırmak istemedimm ..'' yanına yaklaşıp kolunu tuttumm .. neden bilmiyorumm ... bu adaya gelince ona ilgi vermeye başladım..

'' ya bırak kolumu '' 

'' hadi ya yok öyle rahat '' 

'' ya bırak '' dedikçe ben daha çok sıkmaya başladımm .. kalbimm yerinden çıkarcasına atıyordu .. ne olur sandığım o şey olmasın ona aşık olmayayım nolurr ...

'' abi bıraksana kızın kolunu ''

'' sanane lann '' dedimm  cana ve sustu ...

'' bırakk dedimm '' diye bağırdı gözleri doluyorduu ... bende dayanamadım bıraktım kolunu ... ellerimin arasındaki kolu bir hışımla elimden ayrıldı ... neredeyse ağlayacaktımm ... can ise onun koluna giripp ormanın içine çektii ... bende peşlerinden tabikii ... aman tanrımm ne yapıyorumm benn ... 

konuştuklarını görünce içim rahatladı inanamıyorum yoksa aşık mı oluyorumm ... 

'' bak can bitti diyorumm ... artık onu sevmiyorumm ... onun artık hiçbişeyiyim benn ...''

'' ama eylüll'' 

'' aması yokk '' dedii ... onların suratlarını görmek için biraz daha eğildimm şimdi daha nettii ... eylüll iki elini canın beline sarmıştıı ...

'' bunun için üzgünüm can ama '' dedi ve canı öpmeye başladı .. ne öpmeye mi başladıı ...

koşa koşa yanlarına gittimm cana kafa attımm .. yere serildii 

'' ya ne yapıyorsunn cemm '' 

'' bu kızdan uzak durr '' dedim sinirlice can burnunu tutuyordu... eylülün elini sıkıca tutup onu çektimm ite kaka olduğumuz yere götürdümm .. yattığı yere oturrtturdumm .. 

'' sen kimsin yaa '' 

'' asıl sen kimsin elalemi öpüyorsunn '' 

'' kimi öpücektim başka '' 

'' beni '' dedim ve kızın dudaklarına yapıştımm ... ya neapıyorum ben ilk defa kıskanıyorum birisini sahipleniyorum neden ? 

ADA'DA HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin