Soysuzlar

159 9 0
                                    

   '''Çabuk ol ! Lütfen ! Yakalanmak istemiyorum ! ''dedi Şişko Joe.Bu söylemlerden dolayı çok sinirlenen  Yela '' Adamım bir daha konuşursan suratını yere yapıştıracağım'' diye cevap verdi.Ortam çok gergindi arkada duran ikiz kardeş Chipsy ve Rico korkudan konuşamıyorlardı bile. Ama aralarında en soğukkanlı duran Micheal'dı. Tam bir profesyonel. İşinde uzman.

      Bu beş delikanlının yaptığı iş bir soygundu. Mahalledeki yaşlı John Amcan'nın ufak çaplı marketiydi. Adamcağızı rehin almışlar , Yela adamın suratına silahı doğrultmuşken Micheal kasadaki paralı alıyor, Joe ise yan raftaki çikolatalı krakerleri midesine indiriyor aynı zamanda da kapının yanına gizlenmiş dışarı gözetliyordu . Ama halbuki o koca göbeği onu ele veriyordu. O görevi veren ikiz kardeşlerden Rico'nun kararı tartışılır ama bu 20li yaşlarda olan hırsızlar büyük bir işe kalkışmışlardı. Tek istekleri bir kaç yüz dolar alıp alemlere akmak.Her şeyin planı yapılmıştı silah Yela'nın üvey babasınındı , maskeleri ikizler ayarlamıştı , her şey sorunsuz olacaktı , ta ki Yela'nın tetiğe basmasına kadar...

     10 saniye kadar bir sessizlik oldu , John Amcanın omzuna gelen kurşun onu  yaralamış daha sonrada  bayıltmıştı. Herkes Yela'ya bakıyordu korku dolu gözlerle.Micheal ''İnanamıyorum ne yaptın sen orospu çocuğu'' diye bağırdı.Üstüne yürüdü ve Yela'nın suratına sağlam bir yumruk attı. Yela ve silah yere düştü ve Micheal şöyle bir etrafına baktı .Rico ve Chipsy çoktan kaçmış , Şişko Joe ise ağlıyordu . Ne oldu da silahı ateşledi ? Ne oldu da yaşlı adamı vurdu ? Planda böyle bir şey yoktu . Micheal Yela'yı kaldırdı ve oradan Joe ile birlikte kaçıp koşmaya başladılar. O an ki tek düşündükleri şey o marketten olabildiği kadar uzaklaşmaktı . Micheal koşarken cebindeki paralar teker teker dökülüyor , Joe bir bebek gibi ağlıyor ve o koca göbeği yüzünden grubu yavaşlatıyordu , her şey batıran adam Yela ise ağzı yüzü kan içinde koşmaya çalışıyordu.Bir süre koştuktan sonra Joe yorulmuş ve baya fark yemiş durumdaydı.O kadar yorulmuştu ki sanki bir nefeslik canı kalmıştı. O kalan nefesinide  Yela ve Micheal'a bağırarak harcadı'' Hey Mike durun Mike lütfen lütfen adamım tükendim.''Micheal bunu  duyduktan sonra durdu ve Yela'yı da alıp bir ara sokağa girdi.Arkasından Joe da bunlara yetişip ara sokağa attı kendini.

        Artık Yela'ya hesap sorma zamanıydı.Micheal Yela'yı yakasından tuttuğu gibi sırtını duvara yapıştırdı.''Senin sorunun ne pislik niye vurdun?'' Yela oldukça yorgundu ve her tarafı kan içindeydi.Anlaşılan Mike'ın yumruğu baya sağlam geldi.''Micheal çek o ellerini üzerimden seni lanet olasını göt herif.''diyerek Micheal'ı itti.''Dur da bir dinle beni adamım'' diyerek devam etti.''Piç John'u vurdum çünkü..''derken bir anda üzerlerine tutulan fenerle şaşkına döndüler ve ardından siren sesi.Yela'ın silahı ateşlemesi çok büyük ses çıkarmış ve demek ki polislerin dikkatini çekmişti.Aynasızlardan biri'' Ellerinizi kaldırın sakın hareket etmeyin!''diyerek bağırdı.Bunu duyan Şişko Joe arkasına bakmadan koşmaya başladı.Büyük bir telaşa giren Yela ve Mike' da ayrı yönlere koşmaya başladı.

SoysuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin