Çocuk gerçekten çok yakışıklıydı,fakat bacağım aşırı bir şekilde sızlıyordu.Morarmıştı da,müdür yardımcımız Nuri Hoca'dan ağrı kesici isteyecektim ama bu ayakla en üst kata ıkmak mucizeviydi,o sırada nefesim kesilmişti,çünkü bu tarafa doğru ARMUT geliyordu,hemde popi takımıyla,yerin dibine girecektim!Önümde hizmetli dolabı vardı,seke seke yanına girdim,ama ayakkabı tabanım beni ele verdi,beni gördü! rezil oldum rezil...Oha ya bacak,kumral çocuk,üstünede bu!Hiçbirşey demden sınıfına doğru gitti,ama beni gördü.Korkmuştumda,çünkü böyle olayları az yaşamadım.Bacağım iyice sızlıyordu.Söylene söylene merdivenleri çıktım,üçüncü merdivenin sonunda vardım,hocanın odasına.Beden eğitimi hocamız Gülay Hoca'da ordaydı,kapıyı çalıp içeri girdim,pantolonum azıcık kirlenmişti,Nuri Hoca hemen sordu tabii.
-Ne oldu kızım?
-Hocam,ayağımı vurdumda,ağrı kesici varmı?
Gülay Hoca bacağıma baktı,biraz şiddetli düşmüştüm,Nuri Hoca hemen girdi araya,
-Çok şişmiş bu,tüm gün gemezemssin böyle,izin kağıdı verelim.
Allahım,okuldan kurtulmak!Tek başına alışveris ve Burger King!Teklifi geri çeviremedim.
-Tamam hocam.
-Eee ? Tek başına veremem,velin gelsin.
-Ama hoca-
-Olmaz ki kızım!O zaman veremem.Al telefonu ara.
Babamı aradım,annem bugün yoğundu.
-Alo baba!
-Göksü?Sen misin?
-Evet,baba Nuri Hocanın odasından arıyorum,çok pis düştüm,izin kağıdı almam gerek,annemde bugün mesgül,biliyorsun.
-Bende ama neyse artık,tama geliyorum şimdi
-Seni seviyorum
-Bende
Babamın işyeri çok yakındı!Hemen gelirdi,sınıfa gittim,kimse yoktu.Sonra hatırladım,bugun Afet konferansı sırası bizim sınıftaydı,hiçbirşey dineleyemezdim,kimseye çaktırmadan çantamı ve montumu aldım,Ali Amcaya yakalanmadığım iyi olmuştu.
15 DAKİKA SONRA
Okuldan çıktık,babamla sağlık ocağında bacağımı sardırdım,biraz rahatlamıştı,fakat babam beni eve götürmek istiyordu,oysa ben gezmek istiyordum!Daha sonra babamdan müthüş bir teklif aldım.
-Göksu,bugün okula müfettiş geldi,erkenden gitmem gerek,sana para vereyim,yemeğini ye sonra eve git.Metro kartın var nasıl olsa.
Tabii ikinci teklifide geri çevirmedim,babamdan parayı aldım,yanağına küçük bir öpücük kondurdum.Arkamı döndüm,Burger King'e doğru gidecektim,taktım kulaklığı,açtım Teoman'ı...İstanbulda Sonabhar,Allahım ne kadar güzel bir şarkı,çaktırmadan babama baktım,arabaya bindi ve hemen buradan uzaklaştı.Okul babamın çok üstüne geliyordu.Babam tam 5 tane sınıfa giriyor,branşı Matematik,branşın zorluğuyla birde 5 sınıf!İnanılır gibi değil.
Burger king'e girdim,yanımda 20 lira vardı,ne yesem derken yanıma hafif kumral uzun,zayıf bir kız oturdu,tepkim gene aynı oldu.''Berenis!!!!!??''Yanımdaki şahsiyet Berenis'tiÖndere Ondar diyen,deli dolu bir kız,inanamıyorum,aylarca aradan sonra onu Burger King'te gördüm,bana bir değişik sarıldığı gibi tekrar sarıldı,bende ona sarıldım.Onunla konuşacak o kadar çok şey vardı ki!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR TUVALETİ
Teen FictionBurası,KIZLAR TUVALETİ,buradan çıkış yok! Erkek dedikodusu,sırlar,acil durumlar,derste mesajlaşmalar,hepsi ama hepsi koridorun sonundaki mavi kapının arkasında. Ve bu hikayede kaptanın çıraklık hikayesi var. ...