Ben içses

46 4 61
                                    

İçses: Billoria bunu yazmaya üşendiği için ben yazmak zotunda kaldım.

MoonHaddock  Neyse ne işte be o meydan okudu falan filan

1-) En sevdiği ders matematiktir çünkü en çok başarabildiği derste odur.

2-)Resim dersinden nefret eder çünkü yeteneği yok, beden dersinden nefret eder çünkü diğer kızlar voleybol oynarken kendisi oynayamaz ve bazı kızlar da ona "bu oyunun amacı topa vurmak!" diye kızar.

3-) Hani her sınıfta sınıfın başını çeken yavşak bi kız olur ya, heh işte ondan nefret ediyor.

4-) Derdini anlatacak kadar ingilizce biliyor hdjskgkskf mal

5-) Yandere simulator'ü seviyor, ama hakkında fazla bişey bilmiyor.

6-) Geçen sene Melanie dinlediği için 'o kız'a benzemeye çalıştığnı düşünen gerizekalılar var.

7-) Mini minnacık bir nutella kavanozu ve içinde de işsizce heba ettiği silgi tozları var.

8-) Eğer okuluna gerektiği gibi sitenin dışından öğrenci gelmeseydi okul birincisi olabilirdi.

9-) Saçları eskiden daha uzundu ve annesi onları kesmek için kuaföre götürmek istedi.

O naptı, gitmedi ve kardeşinin saçını kestiler.

Sonuç: Ertesi gün banyodan çıktığında annesi makası eline alıp saçını kendi kesti bu yüzden saçının bi kısmı diğer kısmından uzun.

10-) Şahsen Billoria bu kadar uzun bir meydan okuma istediği için pişmanım.

11-) İlkokulda birinden hoşlanıyodu ve  dörtlü bi grupları vardı, iki kız iki erkek... Sonra o erkeklere o çocuktan hoşlandığını söyledi, onlar da gidip bunun kız arkadaşına söyledi.

Sonra hep beraber çocuğun yanına gidip "Billoria seni seviyo." diye bağırmaya başladılar.

12-) Biraz asosyaldir.

13-) İsmini sever ama size söylememe izin vermez.

14-) Okul birincisi olmak gibi hedefleri var.

15-) O bir VTADLKS öğrencisi. (Veli Tercihli Adrese Dayalı Lise Kayıt Sistemi)

16-) İnsanın içinin fiziksel görünüşünden daha önemli olduğunun farkında.

17-) Matematik öğretmenleri hipotenüs yerine hipo diyor.

18-) Asansörün düğmesine baamak için bütün elini uzatır ve en uzun ,orta, parmağıyla düğmeye basar.

19-) Fen hocasından nefret ediyor.

20-) Kantinde yemek almak için diğerleri gibi savaşmaz bir kenarda insanların azalmasını bekler.

21-) Eğer ona "şu özelliğinden hoşlanmıyorum" derseniz size karşı o şeyi yapmayı keser.

22-) En sevdiği şarkıyı bıkıncaya kadar dinler.

23-) Şu an en sevdiği şarkı My Demons ve Mrs. Potato Head.

24-) Türkçe dersinin yazım ve noktalama kuralları dışında hepsinin gereksiz olduğunu düşünüyor.

25-) ...

Yazacak bişey kalmadı ya

Bari whatsapp profil fotosunu koyayım.


26-) Ford Pines'dan ve Irene Adler'dan nefret eder

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


26-) Ford Pines'dan ve Irene Adler'dan nefret eder.

27-) Burçlara inanmaz, bir yıldızın kimsenin hayatını belirleyemeyeceğine inanır.

28-) Okuduğu kitaplar, izlediği çizgi filmler, oynadığı oyunlar, dinlediği şarkılar hakkında konuşmayı sever.

29-) En sevdiği fanart;


En sevdiği gif;

30-) A, a bitmiş ehuehueheue

Hadi Allah'a ısmarladık...






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 20, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Challenge kitabı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin