1.

20 4 1
                                    

"Totul era la fel! Un singur lucru era diferit. O nouă fetita. Stătea pe un scaun leganandu-si picioarele. Probabil isi aștepta părinții. Un bărbat mare, bine făcut, ai intrat in sala noastră de chin, a luat-o de mana pe fetita si a plecat. Nu lipsea o zi in care sa nu stea pe acel scaun, legansdu-si picioarele, si privind la copii speriați. Niciodată nu se juca! Doar statea, si privea. Vara era pe sfârșite,acel barbat, de data asta, a intrebat-o pe fata daca vrea sa aiba pe cineva. S-A îndreptat spre mine si a zis "ea".
Am ajuns sa fiu adoptată. M-au învățat tot ce știau. M-au înscris la o școală. Numele meu este Kitty Diamond. Am ajuns la orfelinat pentru ca părinții mei au murit, bunicii mei au murit, asa ca trebuia sa stau acolo. Numele ei este Osana Higaku. A avut parte de o copilărie, nu prea "roz". Acum, ne îndreptăm spre nouă noastră scoala."
Osana: Kitty-chan? Tu stii pe unde trebuie sa o luam?
Kitty: Desigur! Stânga, dreapta! Acum drept! UNDE DRACU' SUNTEM?
???: Nu miscati!
Kitty: Oh Doamne ajuta! Un om pe aici! Stii cumva cum putem ajunge la academia Oz?
???: Aveti  noroc fetelor! Eu sunt Ceasar! Sunt responsabil cu paza! Veniți cu mine!

Osana: WOOOOOOW
???: Iti place? Osana-chan?
Osana: Mda... dar de unde imi stii numele?
???: Ti-l stiu fiindca sunt profesorul tau! Caramia-sensei. Ei sunt Axel si Kyrie.
???: SI EU SUNT SCARLET!
Kitty: *sopteste* Osana-chan, ăștia mi se par ciudați. Hai sa plecăm!
Caesar: Nu suntem ciudați! Si di ar, sunteti înscrise. Nu puteti neglija scoala. Nu?
Scarlet: Asa e Kitty-chan!
Osana: Aveti aproape aceași vârstă ca și noi. Cum puteti fii profesori?
Kyrie: Nu ne caracteriza după aspect. Putem sa fim si mai bătrâni ca voi.
Osana: O...k...
Caramia: Haideți fetelor. Sa va aratam camerele si sa va dam orarul!
Kitty: Bine!

Cam atât pentru azi. Next cred ca punem diseară.
Perzonaje:
Osana-chan(in prima poza asa arata când era mica)

Kitty-chan:
(In prima poza asa arata când era mica)

Trecuturi(Ozmafia×Diabolik Lovers)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum