-Buna,fiule!
-Buna,tata!
-Te-am sunat sa-ti zic ca trebuie sa plecam urgent in Japonia.
-Ce?Tata,cum asa?De ce?
-Cum ai auzit fiule!Mi-am gasit o noua slujba acolo si ne vom muta acolo pentru cateva luni.
-Dar tata......scoala,prietenii....Yooshi...
-Cine-i Yooshi?
-O prietena.
-Bine,fiule.Ma voi intoarce maine sa putem pleca la aeroport.
-Dar tata..
-Niciun dar!Ramane cum am zis!Iti iei "La revedere" de la prietenii tai si de la profesori.Maine plecam!Imi pare rau!Ii inchid telefonul fara ai zice "pa".Faptul ca ne vom muta in alta parte m-a deranjat foarte mult.Oare cum as putea sa-i spun ca plec de langa ea? Nu as putea sa o las singura.Nu pot sa stau fara ea.Ţin prea mult.
Yooshi pov.
Ajung acasa in graba dupa ce mi-am recuperat telefonul.Deschid usa de la intrare si intru.Imi las lucrurile pe pat si ma uit la tv.
Suna telefonul.Era un numar.Nu-l cunosteam dar totusi am raspuns.Din fericire,era Yoongi!
-Salut! spune el cu o voce joasa.
-H-hei!S-a intamplat ceva?
-Cam asa ceva.Trebuie sa vorbim!Ai putea veni pe la mine?
-Bine!Vin imediat!
-Kk.Bye!
-Bye!Ajung la el acasa si il vad ca sta suparat pe bancuta din spate.Ma asez langa el.
-H-hei!Ce ai patit?Esti ok?Totul e bine?Ce s-a intamplat?
-Mpai....imi e greu sa iti zic...
-Spune....
-E-ee-u..tt-rebuie sa ma mut!
-C-ce?Stai ce?Cum asa?
-Tatal meu a gasit o slujba mai buna in Japonia si trebuie sa ma mut acolo urgent.Va incepe lucrul peste o zi.
-Dd-dar.....imi da o lacrima....sa ai grija,ok?Imi sterge lacrima si ma imbratiseaza strans.
-Nu plange,te rog!Voi avea grija!Ma voi gandi la tine in fiecare secunda,fiecare minut,fiecare ora!Ma voi asigura ca nu vei pati nimic!
-Dd-dar de ce faci toate astea pentru mine?
-P-enn-tr-u-cca tt-te......
-Te....?
-TE IUBESC!
CITEȘTI
take me anywhere || min yoongi
Fanfic"Îşi lipeşte uşor buzele de ale mele formând astfel un sărut lung.Îl iau in braţe.Mă strânge.Cred......că incep sa am sentimente pentru el." -citeşte mai mult pentru a afla continuarea ;-)- -lofiu guys ♡