Dupa cateva ore se lasa seara.Abia acum observ intunericul de afara.Imi iau caietele si ma indrept rapid catre usa.
-Stai!Unde pleci?
-Acasa!
-Mnu...nu te pot lasa pe intunericul asta sa pleci.Se poate intampla orice.Spunei mamei tale ca ramai la "o prietena" in seara asta.
-Dar,nu as vrea sa deranjez!
-Chill,e ok.
-Binie.Imi las cartile pe masuta si ma indrept spre bucatarie sa beau apa.Ma impiedic de cosul de gunoi si dau sa cad dar el ma prinde de talie.
Yoongi pov.
Da sa cada dar o prind de talie.O privesc fix in ochi.Are niste ochi superbi.Ma apropii usor de ea.Merge cu pasi inceti in spate.O prind de mana.Cade im bratele mele.Simt cum respira.
-Ti-a mai zis cineva ca ai niste ochi superbi?
-N-n-nnu..spune ea timida.O strang tare in brate.Imi zambeste.Are un zambet asa dragut.
-Acum...hai sa vad ce pijamale iti dau...hmm....ti le voi da pe ale mele.Sunt o marime putin cam mare dar merge..Poftim!
-Mersi! rade usor.Unde este baia?
-Pe scari sus si faci dreapta.
-Bine,revin imediat.O privesc cum urca.Ranjesc incet fara sa ma vada.Dupa cateva minute,se intoarce cu pijamalele puse ce erau cu 2 marimi mai mari decat ea.Rad usor.
-Iti vin foarte bine! incerc sa ma abtin sa nu rad.
-Yaaa...nu te râde!! chicoteste si isi sufleca manecile de la bluza.
-Da niu rad! rad usor.
-Ba diaa !!! imi da cu perna-n cap.
-Auchh! rad.
-Nu ca auchh..meriti! chicoteste.Ma prefac ca plang pentru ai atrage atentia.Imi pun mainile la fata pentru a o acoperi.Vine langa mine.Astept sa se pune jos langa mine.
-Niuuuuuu!Nu plangee...
-Bdaaa!
-De ce?Ce ai patit? se aseaza langa mine.O prind de talie si o intind pe jos gadilind-o.
-A fost o farsa! rad usor.
-Yaaa..spune printre rasete...opreste-te.
-Niu!
-Te loog!
-Niah...ai fost rea!
-Dar..raman...rade...fara aer!
-Oke..ma pun pe ea lasand toata greutate...dar fac asta.
-Agg...ma.....strivesti!
-E..nu-s asa greu...am vreo 45 de kile.
-Bnu...ai 99! o bufneste rasul.
-Eeeeee...sa vezi ce-ti fac acum!
CITEȘTI
take me anywhere || min yoongi
Fanfiction"Îşi lipeşte uşor buzele de ale mele formând astfel un sărut lung.Îl iau in braţe.Mă strânge.Cred......că incep sa am sentimente pentru el." -citeşte mai mult pentru a afla continuarea ;-)- -lofiu guys ♡