Příprava

21 3 0
                                    

Ahoj jmenujise Denis. ,,A jak se jmenuješ ty?". Já se jmenuji Marie. ,,Mohla bych se tě zeptat co máme v pondělí za předměty?" Denis mi s radostí řekl že ,,1. hodinu máme ŘEČ PODSVĚTÍ, 2. hodinu máme LÉTÁNÍ NA KOŠTĚTI, 3. hodinu máme LEKTVARY, 4. hodinu máme PŘEMĚNA, 5. hodinu máme TELEPATII." Maruška si to všechno zapsala." Děkuji Denisi."
Dostala od paní učitelky rozvrh hodin. Byla vyděšená že nic neumí.
Řekla to Denisovi. ,,Je konec vyučování?" Zeptala se Maruška Denise. ,,Ano je." Řekl. ,,Půjdeš se mnou na oběd?" ,,Ano půjdu." ,,Já se stydím." ,,Jak se chovají děti
na obědě?" ,,Sedí potichu ale třeba když máme třeba špagety mají hůlky a kouzlí, že ty špagety létají nad talířem a přeměňují se a házejí je nazem a na stěnu." ,,Půjdeš se mnou domů?" ,,Jo půjdu." ,,Ale jak se dostaneme domů?" Denis nemeškal a vyrazil před školu kde se dotkl náhrobku s jménem ředitele školy a ze země vylezla malá ŽIRAFKA a Denis Marušce řekl ať si na ni sedne. Jak si sedli oba dva, žirafka natáhla krk takže děti vylétli a ocitli se před zvonicí. Jak Maruška přišla domů vyprávěla všechno rodičům třeba jak se seznámila s Denisem, nebo jak ji Denis vyprávěl o dětech jak se chovají na obědě. Jak tak Maruška dovyprávěla, byl večer a tak šli spát. ,,Mami kdy bude pondělý? Já se hrozně nudím a hrozně se těším do té nové školy a na Denise."

škola v podzemíKde žijí příběhy. Začni objevovat