Maruška si vejce vzala a položíla ho ve třídě na okno. Po vyučování si jej chtěla odnést domů, kde se o něj chtěla starat. Ale Denis, kterému se všichni smáli, se rozhodl, že se všem pomstí, proměnil se v kozu, vejce shodil na zem a kopýtky jej rozdupal. Vsichni koukali co se stalo a Maruška se rozbrečela. Paní učitelka odvedla Denise, který se znovu stal člověkem do ředitelny, kde bude zaslouženě potrestán.
Musíme všem čtenářům sdělit, kde se kouzelnická škola v podzemí nachází. Blízko velkého města Brna jsou hluboké lesy a v nich se odedávna nachází propast Macocha. Na jejím dně kam se nikdy nikomu nepodařilo dostat, je tato kouzelnická škola. Z propasti vede mnoho podzemních chodeb a jedna z nich vede k tzv. Býčí skále, které se ale v pravěku říkalo skála dračí. Kdysi dávno a dávno žili ve skále pravěcí lidé a s nimi tam společně žili draci. Staraly se lidem o potravu - nosily jim maso a vzájemně si neubližovali. Během doby postupně odcházeli lidé žít nahoru, začali si stavět chýše a draky už nepotřebovali, tak ti draci co tam žili postupně mizeli a na konec ve dračí skále nezbyl žádný drak. To si tedy všichni mysleli až do té doby, kdy paní učitelka našla to vejce.Děkuju že si tuto knihu čtěte. Jsem moc ráda že mám alespoň nějaké čtenáře. I když ne moc tak alespoň nějaké. Tato kniha byla prvně určena pro moji tetu k narozeninám, ale moje sestra když to viděla tak mi rekla, ať to napíšu i sem a tak jsem to začala psát.
Omlouvám se měla jsem hodně učení a tak nebyl čas na psaní 😐
Další kapitolu asi vidám během příštího výkendu.
Zase opakuji jsem hrozně moc ráda že to čtěte.Možná (ještě nevím) začnu psát novou knížku jménem Vánoční příběh.
Obsah: Katka má moc ráda vánoce asi jako všichni. Ale už nevěřila na Ježíška a pořád se ptala maminky co jí dají k vánocům. Maminka jí říkala že oni nic, že jí dá něco Ježíšek. Pořád nevěřila dokud večer 23.12 kolem jedenácté v noci se neocitla v bublině a po chvíli v zasněžené krajině.......
Tak co? Kdyby jste ji chtěli tak napište do komentářů a já uvidím jestliže ji začnu psát.😁Tak ahoj!😉
ČTEŠ
škola v podzemí
AventuraMarie má 6 let. Marie nechce jít do školy. Je už starší a musí jít do školy. V sobotu šli na zápis do škol a u všech pohořela. V noci se jí a jejím rodičům objevil pán s hůlkou a řekl jim že mají jít do zvonice na kraji města. Ráno se domlouvali. Př...