•1•

1.7K 45 2
                                    

Podívala jsem se naposledy do zrcadla, abych zkontrolovala muj dnešní outfit jestli je vpohodě sice jsem vždy ta "tichá holka co sedí v koutu", ale o módu jsem se vždy zajímala, kdyby mě rodiče nepřemluvili vydat se na lékařskou dráhu, tak bych byla módní návrhářka, ale to odbíhám.

,,Dobré ráno" pozdravila jsem, když jsem vztoupila do kuchyně kde mamka připravovala palačinky a táta četl noviny. Jakmile mě jeho modré oči uviděly usmál se ,,Dobré zlatíčko. Jak ses vyspala?" zeptal se ,,Skvěle" usmála jsem se a sedla si vedle něho ,,po škole pujdem s Maxem do kavárny, takže příjdu později" taťka jen přikývl a mamka mi podala talíř s palačinkou ,,A nechceš přijít s Maxem sem?" zeptala se mě mamka ,,To je dobré, už dlouho jsme si chtěli jít někam sednout" usmála jsem se a kousla do palačinky ,,Hm...mňam..." rozplívala jsem nad palačinkou, taťka kývl na souhlas ,,Je to vynikající Megan" dal mamce pusu a zamířil ke dveřím kde si vzal klíče od auta ,,Uvidíme se večer" zamávala jsem tátovi.

Až jsem dojedla vzala jsem si batoh a vyrazila jsem do školy. Před domem už na mě čekl Max na svém červeném kole ,,Ahoj" pozdravil nadšeně ,,jsi připravená na nový den?" rozběhla jsem se ke svému kolu ,,No jasně," řekla jsem a nasedla na něj ,,ale ještě víc na víkend" usmála jsem se. Aby jste to pochopili s Maxem máme kamarádku Katie a ta je na škole dost oblíbená, takže když někdo pořádá nějakou párty vždy nás tam s Maxem protlačí ,,Jo na tu párty u Jacka se taky těším Katie říkala, že tam pujde i Ollie" zajásal Max a trochu se začervenal. Ollie je Maxuv největší crush. Maxe vždy všichni odsuzovali zato, že je "jiný" ale já ne, možná proto jsem nejlepší kamarádi a za nic bych ho nevyměnila ,,Tak jedeme?" zeptám se, Max jen přikývne. Po cestě jsme si povídali o rodičích, oblečení ...

Zastavili jsme až u školy, kde se už scházelo spousta studentu ,,Ahoj Katie" pozdravím vysokou brunetku ,,Čau Sophie, dnes ti to moc sluší...Ahoj Maxi, jak se máte lidi? Dneska pořádá Molly párty nechceš se stavit?" zeptá se mě Katie s usměvem. Mám Katie ráda sice se vídáme málo kdy, ale je strašně přátelská (narozdíl od jiných holek ve škole) ,,Děkuju jsi milá, ale dneska nemužu jdeme s Maxem do kávárny a potom musím domu" odpovím ,,Dobře, to neva a co ty Maxi?" otočí se na něj ,,Jo já pujdu rád, v kolik to začíná?" usměje se Max, nato Katie neodpoví protože uslyšíme zvonění ,,Tak já ti potom textnu" zavolá Katie na Maxe, který už pospíchá na matiku.

Moje první hodina je fyzika což nejsem moc nadšená, protože je to jediný předmět co mi nejde ,,Slečno Smith, co je to fyzika?" zeptá se mě profesor Taylor ,,Je to věda" odpovím nejistě ,,Ano, ale jaká věda?" jak to mám vědět ,,Nooo ... asi přírodní?" vykoktám ,,Ano správně" usměje se na mě ,,Uff" oddechnu si pro sebe a dále si zapisuju novou látku.

Hodiny mi utekly jako voda, takže jsem před školou čekala na Maxe než mu skončí vyučování ,,Bzz bzz" v ruce mi zabrní mobil.
Mobil: Mamka
Ahoj zlato prosím přijď domu nejpozději ve čtyři hodiny musíme ti říct něco duležitého. Posílám pusu máma

To mě trochu vystrašilo, ale z přemýšlení co by se mohlo dít mě přerušil Max ,,Tak co jdeme no kavárny?" usmál se ,,Jdeme" skočila jsem mu kolem krku a vyrazili jsem ke kolum. Jeli jsme do naší oblíbené kavárny, která se jmenuje Mon Chéri.

,,Prosím jeden jahodový a jeden malinový milkshake" poprosila jsem prodavačku, která tu prodávala už nejméňe 10 let možná i víc. Byla to už starší paní, ale vždy byla milá a usměvavá. Dala jsem jí peníze a s plnýma rukama jsem se šla posadit ven za Maxem ,,Díky a Sophie musíme si udělat selfie nemám co dát na instagram" řekl Max a já se začala smát, ale zachvíli jsem poznala že to myslí vážně ,,Tak dobře" usmála jsem se na něj ... ,,Ta se povedla" zasmáli jsem se, když jsme vyděli výsledek ,,Je skvělá" řekne Max a usrkne si z milkshaku ,,Tak co fyzika?" zeptal se mě škádlivě ,,Jo dobrý a co ty a francouština?" oplatila jsem mu ,,uder" Max totiž neuměl moc francouzky což byl problém, protože za cca mesíc pojedeme se školou do Paříže ,,Nic moc, jako vždy" ušklíbl se ,,To neva to se doučíš" povzbudila jsem ho, ale on je smutně přikývl ,,Víš co? Obědnám ještě nějaký chessecake jo?" usmála jsem se ,,Tak jo" odpověděl už méně smutně ...

,,Já se zase přecpal" vydechl Max a opřel se na židli jako by zdolal Mont Everest. Já se tomu jen zasmála ,,Kolik je hodin?" zeptala jsem se ,,Pul čtvrté, proč?" řekl klidně Max, zato já klidná nebyla domu jsem to měla přes celé město ,,Musím jít domu uvidíme zítra. Pááá" objala jsem ho, nasedla na kolo a vyrazila rychle domu ,,Tak čau, mám tě rád" zamával mi Max ,,Já tebe taky" řekla jsem, ale už asi neslyšel.

Domu jsem přijela přesně v celou ,,Ahoj mami ... tati jaktože jsi přišel tak brzo?" zamířila jsem za nimi a dala jim pusu na tvář. Otec byl smutný a mamka měla na krajíčku ,,Co se děje?" zeptala jsem se ustaraně ,,Víš holčičko..." polkl taťka na prázdno ,,naše kamarádka Bethany dnes ráno zemřela na rakovinu ledvin" řekl táta smutně a mamka začala brečet ,,Bože ... to je mi moc líto" řekla jsem upřímě ,,No a ... Beth na - napsla..." pokoušela se mě něco zdělit mamka, ale převzal to otec ,,Bethany napsala závěť kde se píše, že Megan a mě svěřuje její děti do péče než se o sebe dokážou postarat" řekl otec a čekal co na to řeknu. Já byla zaskočená nový sourozenci? Ne že bych je nechtěla mám jednoho staršího bratra, ale ten už má vlastní život a já si myslela, že už budu mít od něj klid ,,A co jejich otec?" zeptala jsem se tiše ,,Jejich o-otec byl ož-ožrala a byl na ně zlý, takže ten nepřipadá v-v uvahu ..." odpoví mamka, nevěděla jsem co mám na to říct tak jsem se usmála, abych je potěšila ,,Dobře už se na ně moc těším, budou tu mít dobrý domov" mamka se na mě děkovně podívala a láskyplně mě objala ,,Jsi moje šikulka" zašeptala.

Máme tu první díl 🌹💗
Jsem šťastná, protože jsem to vymýšlela dlouhou dobu a konečně se mi to podařilo napsat, tak jak jsem si to přála.
Doufám že se vám to líbí 😊
•Vaše Vee•

Nevlastní bratr Kde žijí příběhy. Začni objevovat