,,Asi si už pujdu lehnou" špitla jsem, když mě mamka pustila ze sevření ,,Dobře zlatíčko, už jsem volala do školy a řekla jsem řediteli, že z rodiného důvodu nepřídeš do školy" pousmála se na mě ,,Dobře" řekla jsem klidně, ale klidná jsem nebyla v hlavě se mi honilo spousta otázek ,,Tak dobrou noc" políbila mě na čelo a s otcem odešli do ložnice ,,Dobrou" řekla a nalila si do sklenice vodu, abych v noci nemusela chodit dolu.
V posteli jsem nemohla usnout pořád jsem o něčem přemýšlela. Nevěděla jsem ani kolik jim je, ani jak se jmenují... Nakonec jsem se nějak přiměla na to nemyslet a usnula.
Vzbudily mě paprsky slunce, které mi svítily do očí. Podívala jsem se kolik je hodin, bylo 7:30 vztala jsem z postele a hodila na sebe župan do kterého jsem se zachumlala. Sešla jsem do jídelny, kde otec vyplňoval nějaké formuláře ,,Dobré ráno" pozdravila jsem ,,Dobré" usmál se ,,Až se nasnídáš pomužeš mi prosím přichystat pokoj?" zeptala se mamka, která přiletěla do kuchyně s hromadou povlečení ,,Dobře ... a kde vlastně budou spát" zeptala jsem se ,,Chlapec bude spát v pokoji tvého bratra a dívka s tebou, dokud něco nevymyslíme" usmála se mamka ,,Okey" špitla jsem. Nevadilo mi, že bude spát se mnou mám manželskou postel, takže se tam vejdeme.
Na snídani jsem si dala ovesné vločky a mléko. Sedla jsem si k televizi a pustila si můj oblíbený seriál, který jsem ale vůbec nevnímala. Nakonec jsem to vypla a šla jsem se nahoru převléct, vzala jsem si džínovou sukni a bílý crop top (pod který jsem si vzala Calvin Klein podprsenku). Provedla jsem ranní hygienu a namalovala se. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné, jen jsem si je vyžehlila.
,,Mami?" zeptala jsem se, když jsem vztoupila do bratrova pokoje ,,Ano Sophie?" pootočila se na mě ,,A kdy dorazí?" přišla jsem blíž k mamce a podala ji polštář ,,Děkuju ... Měli by tu být v deset hodin, ale nevím to jistě" pousmála se mamka ,,Jsi nervozní?" zeptala se ,,Trochu ano" přiznala jsem ,,Neboj, se taky trochu bojím, ale oni přišli o matku hlavní je, aby tu našli dobrý domov" usmála se. Dopovlekly jsme postel a mamka šla do kuchyně uvařit jablečný koláč. Já jsem zamířila do svého pokoje, kde jsem si uklidila ,,Sophie před domem čeká Max. Ty jsi mu neřekla, že dnes nejdeš do školy?" zavolal otec ,,Sakra" řekla jsem si pro sebe ,,Už jdu" přeběhla jsem celý dům a otevřela dveře, ve kterých stál Max ,,Ahooj" pozdravila jsem a obejmula ho ,,Jdeš na chvíli k nám, musím ti něco říct" zeptala jsem se ho a doufala jsem, že má čas ,,Jo jasně přijel jsem dřív, takže mám pár minut" usmál se a chtěl ještě něco říct, ale já ho zatáhla dovnitř a vedla ho za ruku do pokoje ,,Dobrý den paní Smithová, pane Smithe" kývl Max na mé rodiče ,,Ahoj Maxi" usmála se od plotny máma, ale otec byl tak začtený do papíru, že jen něco zamrmlal.
,,Co se děje?" zeptal se Max hned jak jsem zavřela dveře ,,Něco co tě zaskočí" odpověděla jsem a sedla si na postel vedle něj ,,Včera jak jsem musela odejít, protože ..." řekla jsem mu celý příběh a čekala jak zereaguje on se jen na mě koukal ,,To myslíš vážně?" řekl nevěřícně, měl na to právo, nebylo by to poprvé co bych si zněho udělala srandu, ale tohle nebyl ten případ ,,Jo na prosto vážně" řekla jsem ,,Já nevím co na to mám říct ... a kdy se sem nastěhují?" zeptal se ,,No mají přijít kolem desáté, ale nevím kdy přesně" řekla jsem ,,Neboj to na sto procent zvládneš a určitě mi potom napiš!" to poslední mi Max zdůraznil, abych věděla, že to není prosba, ale příkaz ,,Dobře" usmála jsem se na něj ,,Děkuju za podporu, mám tě moooc ráda Maxi" objala jsem ho ,,Už bych měl jít, ať stihnu školu" řekl Max a pustil mě, jen jsem přikývla na souhlas.
Maxe jsem vyprovodila ven, ale předtím než odešel jsme se ještě obejmuli. Zamávala jsem Maxovi a šla za mamkou ji pomoct s koláčem.
Ahojky tak tady je 2 díl ♥
Já vím nebyl moc záživný, ale to jsou všechny začátky, příště to bude lepší 😊
•Vaše Vee•
ČTEŠ
Nevlastní bratr
Fiksi RemajaMatčina nejlepší kamarádka Bethany Moore zemřela na rakovinu a zůstaly po ní dvě děti 18ti letý Tyler a 5ti letá Zoe. Než Bethany zemřela napsala závěť kde se píše, že děti svěřuje do péče Megan Smith (což je moje matka). Jmenuji se Sohpie Smith a t...