Bylo sychravé odpoledne Andrej dostal pozvání na hrad neměl důvod nepřijít tak se začal připravovat. Andrej šel do koupelny, vešel do sprchy a začal se mýt poté vyšel ze sprchy a usušil se. Oblékl si spodní prádlo poté košili a modré oblekové kalhoty a stejné sako. Navoněl se luxusní kolínskou a zavolal si odvoz. Přijela pro něj černá limuzína se zatmavenými skli a koženými sedadli sedl si do zadu. Byl celý nervózní proto si dal panáka whisky na uklidnění. Limuzína jela už skoro hodinu když najednou zastavila Andrej vystoupil a rázným krokem šel k bráně začalo pršet. Přistoupil k dvoum hlídačům v oblecích a zeptal se jestli může vejít bez dalších otázek ho pustili dál. Došel až k velkým dveřím které otevřel čekal na něho muž v obleku který ho zavedl do pracovny prezidenta. Vešel dovnitř a řekl "Dobrý den Pane prezidente" Miloš odvětil "Dobrý den pane premiére" "já nejsem premiér ještě ne Pane prezidente" usmál se Andrej. Miloš ho jen pobýdl ať se posadí Andrej si sedl do velkého koženého křesla Miloš šel k malé skříňce ze které vytáhl láhev becherovky. Nalil do dvou sklenic a položil je na konferenční stolek u kterého seděl Andrej. Andrej řekl "Né pane Prezidente já pít nemohu" Miloš řekl ať pije že má důvod k oslavě Andrej prvně váhal ale potom si připil s Milošem. Andrej začal mluvit o sestavení vlády Miloš ho zastavil a řekl mu že sestavení vlády není priorita řekl mu že teď je prioritní zajistit odpočinek budoucího premiéra. Andrej řekl "pane prezidente ale já mám dost odpočinku chtěl sem mluvit o vládě" Miloš ho přerušil "Andreji říkej mi Miloši" a nalil mu další sklenici Andrej se znovu bránil ale zase ji vypil. Poté řekl "Miloši musím už jít už je pozdě a jsem opilí". Miloš řekl "Andreji neodcházej" Andrej odešel ke dveřím s začal je otevírat. V tom za ním přišel Miloš a Andrejovi podal ruku Andrej podání ruky opětoval Miloš ho k sobě přitáhl a políbil jej na tvář. Andrej se podíval na Miloše který se usmíval Milsoš řekl "nic neříkej Andreji navidenou" Andrej řekl "naviděnou Miloši".