•1•

39 2 0
                                    

Melanie
Probudil mě ten otravný stroj stvořený samotným Ďáblem...budík. S lehkou bolestí břicha jsem si po 20-ti minutách zírání do mobilu sedla na okraj postele a začala nedávat na ten nejhorší den na světě s názvem Pondělní....Bože....Už tam název samotný se mi hnusí...Brr. Dotkla jsem se tedy chodidly studené podlahy v mém prostorném,moderně zařízeném pokoji a pomalu se doplazila (a to doslova😂) do koupelny umístěné za jednimy z bílých dveří v mém pokoji. Pomalu jsem otevřela dveře a rovnou se svlékala po "cestě" ke sprchovému koutu.

__________________________________________
přeskočíme nezajímavý koupelnový děj
__________________________________________

Už deset minut jsem beznadějně seděla v mém šatníku zavalená oblečením stále nevědíc,co si obléknu na první den školy. Do mého pokoje ovšem vtrhl Cam (můj bratr) a stěžoval si,jak dlouho mi to trvá  (ach ti kluci..)
"No tak Mel...Dělej už,nechceš přeci přijít pozdě??" jen jsem se na něj naštvaně podívala a dodala "Nechceš se jít místo věcnýho komandování svý mladší sestry radši oblíct!?" 
Nakonec jsem zvolila tento outfit

Po snídani tvořící jablko jsem si na sebe obula moje oblíbené Adidas Superstar,na záda si hodila svůj černý batoh Nike a různymi násivkami,dala mamce pusu na tvář a s pouhým "Ahoj!" jsme s Camem vyšli z domu,připraveni čelit snad i těm nejhorším z...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po snídani tvořící jablko jsem si na sebe obula moje oblíbené Adidas Superstar,na záda si hodila svůj černý batoh Nike a různymi násivkami,dala mamce pusu na tvář a s pouhým "Ahoj!" jsme s Camem vyšli z domu,připraveni čelit snad i těm nejhorším známkám (😅)....Já (ne) byla připravená i na Tylera.

Abych vám trochu objasnila situaci...Tyler Clamen  (čtěte 'Klejmn') je největší Boss,Bad Boy,King,Kretén,Hovado,...(říkejete mu jak chcete) na škole. Popravdě nechápu co na něm všechny ty naivní kravky vidí.

Jeho momentální holka je Ollie Martinez. Tu holku doslova nesnáším...Je to taková ta typická Barbie,má kratší blonďaté vlasy,sytě modré oči,make-upu 4 tuny a samozřejmě "pravý" čtyřky prsa. Tuhle krávu doprovází taktéž její 3 nejlepší kamarádky Laila,Camilla a Betty.Laila je pohledná černoška s dlouhými kudrnatými vlasy a vysokou štíhlou postavou,Camilla má taktéž dlouhé hnědé vlasy,ovšem lehce vlnité a menší štíhlou postavu, no a Betty je stejná jako Ollie...platonická blondýna. Ale to už odbočuju... U školy na nás čekali kluci z MAGCONU včetně slaďouše (slaďouš je Hays❤). Všechny jsem pozdravila a následně je i všechny obejmula. Mým nejlepším kámošem je Matt a Hays,není to tak,že bych si snad s ostatníma téma miloušema (:3) nerozuměla,ale jim dvěma se zkrátka dokážu svěřit úplně se vším. Hays je sice o rok mladší (17),ale i přesto je to nej kámoš (<3). Společně jsme vešli do školní budovy a rozešli se vlastním směrem,každý do svojí třídy. Hned po příchodu do třídy mi Ollie podrazila nohy a já sebou švihla přímo na roh jedné z předních lavic. Ollie se svým typickým škodolibým úsměvem odešla ze třídy i se svými slepičími prdelkami.Sáhla jsem si na hlavu,přesněji na místo,které bylo zasažené,tedy nejvíc bolavé. Když jsem se dotkla mě pokožky na hlavě,ucítila jsem na své ruce tekutinu.Ruku jsem tady ihned stáhla zpátky a zamotala se mi hlava...Na mých dlouhých hubených prstech si to chillovala krev,pomalu stékajíci po mé dlani až k předloktí.Okolo mě se začal scházet hlouček zvědavých lidí,kteří se dožadovali odpovědi na to,co se kurva stalo!? Z menšího "davu" vyšel pohledný kluk,byl vysoký (asi 180cm),měl bílé vlasy,čisté nádherné modré oči,lehce křivý nos a dokonale testované rty. Opatrně mě vzal do náručí a šel se mnou na školní ošetřovnu. Pak už si nepamatuji nic,jen hluboce černou tmu...






Taaaaaak!! To je oficiálně má první část tohoto příběhu o MAGCONECH <3
Mimochodem,nahoře máte obrázek Melanie😊

Doufám,že se vám první část líbila a taktéž se vám bude líbit i celý můj příběh😊😆
Tak já vás už nebudu dál otravovat svejma otravnejma kecama a ukončím to 😂
S láskou,vaše •Natt• ❤

The Wounded Melanie /w MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat