Melanie
Probudila jsem se celá polámaná z toho naprosto idiotsky udělanýho "lehátka" ve školní ošetřovně s neskutečnou bolestí hlavy a pocitem,že budu zvracet...
Po otevření mých sytě zelených očí jsem je chtěla zase zavřít a už nikdy je neotevřít,jinými slovy...se teleportovat do jiný dimenze a necítit na sobě ty výstrašený pohledy mých kamarádů.Hned se ke mě rozeběhli a silně mě objali.Objetí jsem jim po chvilce nadávání na Johnsnovu maličkost,která mi tlačila na žaludek a vyvolávala tak ve mě pocit na zvracení opětovala. Cam se na mě starostlivě podíval,ale lítost v jeho čokoládových očích ihned vystřídal hněv,měnící tu krásnou čokoládovou barvu na tmavě hnědou,až černou. Vyděšeně jsem se na něj podívala. "C-co se děje Came??" ještě víc se zamračil "Co se děje!? Spala jsi 4 hodiny!! 4 hodiny!! a ty se ptáš co se stalo Mel!?" jen jsem se uchechtla,ale nic neříkala. Ostatní tomu jen tiše přihlíželi,nakonec promluvil Gilinski,jelikož Cameron vypadal,že za chvíli asi bouchne a ten jeho mozek plnej porna a podobnejch blbostí a prasáren ušpiní ty čistě bílý zdi s uměleckými díly pověšenými po celém jejich obvodu. "Mel....Víš,že Nám...Mě...můžeš říct všechno,že jo??" jen jsem se v duchu usmála nad Mattovou starostlivostí a zájmem o mě. "Jistě Mattie" lehce jsem se na něj usmála,ale v tomhle okamžiku se mi udělalo sakra zle.Vyletěla jsem z lehátka přímo na záchod a rychle za sebou zamkla."Mel!! Jsi v pohodě??" "Jdi pryč Shawne!!" "Nepůjdu dokud mi neřekneš,že jsi v pořádku" "Jsem v pohodě!!Tak už jdi!!" "Hmm...Nevěřím ti" protočila jsem nad ním oči,spláchla a šla si opláchnout pusu.Když jsem otevřela,tak vedle dveří seděl Shawn opírající se svými širokými svalnatými zády o zeď. Hned jak uslyšel,že jsem otevřela,vyskočil na nohy a chtěl se na něco zeptat,pouze jsem mu přiložila dlaň na ústa a zavrťela hlavou.
Učitel mě poslal domů,i přesto,že už mi bylo celkem fajn,sem tam mě zabolela hlava,ale jinak v poho (myslím:D).
Doma jsem se jen nepila vody a přečetla si vzkaz od mamky,na kterém bylo,že (zase) bude dýl v práci a vrátí se až nad ránem.Jen jsem se zamračila a vyšla ty proklatě dlouhý schody do mého pokoje. Hned jsem sebou flákla na postel a tím shodila hned několik ozdobných polštářů s těmi trapnými citáty o životě,lásce a takovejch sračkách...Ty polštáře jsem nesnášela,snažily se mi vyčíst to,jaká jsem svině,jak si nevážim toho co mám a to,jak jsem blbá.Nebýt mamky,tak už ty hnusy letěj z okna,rovnou k sousedům na zahradu.Chachachá! Jsem já to ale mrška (XD).Po asi hodinovém nadávání na celej
svět jsem konečně usnula.
__________________________________________Probudila jsem se a automaticky zapla můj iPhone,na kterém se tyčil čas 8:48....počkat......8:48!?!. Vždyť už mám být 48 minut ve škole!! No nic,rychle jsem vletěla do mé koupelny,rozčesala si mé dlouhé hnědé vlasy,které jsem si stáhla do jednoduchého drdolu (je totiž vedro,což v září není úplně obvyklý:/), dala si řasenku a na rty nanesla lesk na rty. Přešla jsem le skříni kde jsem rychle vybrala jednoduchý outfit
Pak jsem se ale pozastavila a zapřemýšlela nad tím,že je divné,že mě Cam ani mamka nevzbudili. Vytočila jsem tedy Camovo číslo a čekala,až to zvedne. Po 4. pípnutí mi to konečně vzal. "Můžeš mi laskavě vysvětlit,proč jsi mi vypnul budík a ani mě neubudil Canerone Alexandře Dallasi!?" "Klídek sestřičko" jen se zasmál "Máš omluvenku na celej zbytek týdne,kvůli tomu úrazu" jen jsem se zamračila "Ale mě už je fajn bratře.Nepotřebuju žádnou blbou omluvenku!!".Típl to.On.To.Típnul!!
Můj bratr je fakt vůl...Ale i tak ho mám ráda (<3).
Vrátila jsem se tedy zpět nahoru do mého pokoje,na mobilu zapla YouTube a pustila si ,,Hey",miluju tu písničku
Když mi hrála už asi 18. písnička tak jsem se rozhodla zajít s Jaxxem do parku pro psy (nečekaně XD). Zavolala jsem tedy tu kuličku chlupů,vzala vodítko a na krk mu připla černý obojek s Jaxxovým jménem a příjmením ,,Dallas" na přívěsku ve tvaru psí tlapky.
V parku bylo dost lidí se svými chlupatými miláčky,není tedy divu,že jsem do někoho s mojí šikovností vrazila.
"Moc...Moc se omlouvám...Nechtěl jsem do tebe vrazit" řekl velmi pohledný kluk,kterého jsem už jednou viděla...Připomínal mi toho kluka ze školy,co mě odnesl na školní zdrávku.
"To je v pohodě,taky jsem měla dávat pozor" lehce jsem se na něj usmála a už už jsem se chtěla zeptat na jméno,ale nějaká zmalovaná *s prominutím* šlapka na něj zavolala něco ve smyslu kdo jsem a proč se se mnou baví....prostě kravka..."Promiň,ale už budu muset jít,moje holka na mě volá" aha,tak holka "V pohodě,jen...přeslechla jsem tvoje jméno" jen se uchechtl "Thomas....Jsem Thomas Hammigen" usmála jsem se "A ty??" "Jsem Melanie Dallas" "Krásné jméno" mile se na mě usmál,ale pak se omluvil,že už bude muset jít.
To mi připomnělo...Ještě jsem se vám tak úplně nepředstavila (XD)...jo já vím....brzo,že?? Tak tedy...Jsem Melanie Dallas,sestra známého vinera,YouTubera a částečního modela Camerona Dallase,toho nejstarostlivějšího a nejlepšího bráchy pod sluncem (<3). Je mi čerstvých 18 let.Žiju jen s mamkou a bratrem,protože mi táta zemřel při autonehodě....Mám hodně kamarádů které miluju. Nejradši mám jídlo a svojí postel. Mám ráda bílou,černou a vínovou barvu. Jsem součástí MAGCONU stejně jako Mahogany Lox,která je mimochodem jednou z mých nejlepších kamarádek. Na škole nejsem nějak moc oblíbená,ale ani nesnášená,spíš další šedá myška v rohu...Středem pozornosti jsem ale vždy s Ollie,to je ta čúza co mě šikanuje...Dřív jsem se řezala...Mělo to hned několik důvodů...Ale to je na jindy...
No a to je o mě asi tak všechno...
Háj gájz👋👋 Už jsem hír egejn 😂😂
Tak jo,je tu nová část.Rozhodla jsem se totiž psát další kapitoly ❤❤. Takže se myslím máte na co těšit 😎😂S láskou vaše •Natt• ❤
ČTEŠ
The Wounded Melanie /w Magcon
RomanceTolikrát zraněná... Tolikrát všemi ponižovaná a opovrhovaná... Tolikrát na úplném dně... Tolikrát na pokraji života a smrti... Ale i přesto tak silná.... To je Melanie Dallas. Členka skupiny MAGCON. Sestra Camerona Dallase.14-ti letá dívka bez otce...