•Part 4

84 17 17
                                    

ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ POV (κολλ Ελλης)
Τι μαναρος ειναι αυτος θεε μουυ...Ηξερα οτι θα ερθει καινουργιος αλλα οχι οτι θα ειναι ετσι...Τον παρατηρουσα και ξαφνικα τον βλεπω να με πλησιαζει απο μακρια ομψς παρατηρω και την Ελλη οτι ερχοτσβ προς το μερος μου αλλα δεν γαμιεται..εχω σημαντικοτερα πραγματα να κανω😉
Παυλος - Γεια σ ομορφη
Χριστινα - Γεια σ ομορφε..Καινουργιος?
Παυλος - Απ'οτι φαινετε..
Χριστινα - Χμμ..ενδιαφερον😏

ΠΑΥΛΟΥ POV
Στο διαλειμμα με κοιτουσε μια πουτανα..Ψαχνοταν βασικα αλλα τελος παντως..Οταν ειδα την Ελλη να την πλησιαζει αμεσως ετρεξα στην χριστινα νομιζω την λεγαν της μιλουσα και οταν ειδα πως μας κοιτουσε η Ελλη την φιλησα..Δεν ξερω το γιατι ομως? Δεν ξερω για πιον πουστη λογο το εκανα αυτο..!
ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΕΕ πεταγεται αυτο το ηλιθιο υποσυνειδητο..
ΣΚΑΣΕ ΟΧΙ!!
Ξαφνικα βλεπω την Ελλη μπροστα μας..
ΕΛΛΗ - Χριστινα πρεπει να μιλησουμε..και σορρυ για την ενοχληση (ειπε ειρωνικα)

Μωρε λες να με θελει?? Αλλα φυσικο τετοιος μαναρος που ειμαι😏 Αλλα σιγα μην πηγαινα με αυτη..
ΝΑΙ ΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΥΟ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙ
Σου εχω πει να σκασειςς!!! ειπα στο υποσυνειδητο μου..🔫

ΧΡΙΣΤΙΝΑ - Εχω δουλεια τωρα..(ειπε και της εκλεισα το ματι)
ΕΛΛΗ - Δυο λεπτα μονο..
ΧΡΙΣΤΙΝΑ - Ελα τι θες..? (της ειπε και απομακρυνθηκαν ελαχιστα..με αποτελεσμα να μην μπορω να ακουσω τι λενε😑)
ΕΛΛΗ - Να απλως ξερεις οτι μαρεσε παλια ο παυλος..σου ειχα μιλησει για αυτον αν θυμασαι και απλα ηθελα να σου λω οτι....
ΧΡΙΣΤΙΝΑ - Ελλη δεν μπορω να κανω κατι..Εκεινος με φιλησε και νομιζω πως αρχιζει να μαρεσει..Ετσι και αλλιως εσενα δεν θα σε κοιταζε ποτε κανεις ετσι οπως εισαι..Μονο για παιχνιδι θα σε επερνε καποιος..

ΕΛΛΗΣ POV
Ναι σωστα!! Την απαντησα και αμεσως ετρεξα και κλειδωθηκα στην τουαλετα..Γιατι να εχω αυτη τη ζωη?? Γιατι μου συμπεριφερονται ολοι ετσι?? Δεν αντεχω αλλο..ειπα ενω δακρυα εκαιγαν το προσωπο μου...Ξαφνικα καποιος χτυπησε την πορτα..
Αγνωστος - Ανοιξε την πορτα..(Ειπε ηρεμα)
ΕΛΛΗ - Οχι..Φυγε!!
Αγνωστος - Ανοιξε τωραα!! (Φωναξε)

Ανοιγω την πορτα τρεμοντας και εμεινα να κοιταζω το ατομο που μου μιλουσε..Ηταν...

ΤΕΛΟΣ 4ου ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
Οι σημερινοι "φιλοι"👌👌
Ποιςος λετε να ειναι πισω απο την πορτα?
Τλμ στο επομενο
•Qn10❤

How long..?Where stories live. Discover now