Παυλος POV
Μολις της ειπα οτι την αγαπω... δεν ξερω αν το καταλαβε αλλα θα της το πω στα ισια...! *ΟΠΑ ΡΕ ΑΝΤΡΑΚΛΑ, ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗΝ ΣΚΙΣΕΙΣ ΚΑΝΑ ΚΑΛΣΟΝ* πεταγεται αυτη η σπαστικη φωνούλα μεσα μου.
-ΣΑΤ ΑΠ... εσυ!
-ΚΑΛΑ... απανταει
Θεε μου που εχω καταντησει (?) να μιλαω με το υποσυνείδητό μου... γιατι (?) Για μια κοπέλα...! Βρε δεν παει να γαμηθει... θα γινω ο παλιός «καλος» Παύλος. Εξάλλου ειναι πιο εύκολο να γίνω όπως παλια ετσι δεν είναι?
Ξαφνικα σπάω τη σιωπή και της λεω...
Παυλος - Ελλη, ξεχνατα ολα... δεν ξερω για ποιο πουστη λογο στα ειπα ολα αυτα... ΑΝΤΙΟ!!
Ελλη - οκ... ΦΥΓΕ! Και μην ξανα ερθεις! ( ειπε και την ειδα που προσπαθούσε να μην κλαψει)
Παυλος - ελπιζω μια μερα να σκεφτεις τα λογια μου και να καταλαβεις τι εννοούσα (ειπα και βγηκα εξω απο το σπιτι...)Έλλης POV
......«ξεχνατα ολα... δεν ξερω για ποιο πουστη λογο στα ειπα ολα αυτα... ΑΝΤΙΟ!!»
Πως μπορει να ειναι τοσο σκληρός? Πως γινεται να μου μιλησε τοσο ασχημα και αποτομα... το πηρα αποφαση... σε μια βδομαδα που θα κλεισουν τα σχολεια για Χριστουγεννα θα φυγω εκτος νησιού... ισως παω θεσσαλονικη... Δεν εχω κανεναν γνωστό εκει αλλα τι σημασια εχει..(?)
Θα φυγω να ξεχάσω τα παντα... θα ειναι δυσκολα χωρις τον Παύλο αλλα θα προσπαθησω.... Η ωρα 11 παω για υπνο επειδη εχω σχολειο αυριο... Κοίταξα την φωτογραφια των γονιών μου και ψυθίρισα «καληνυχτα μπαμπα... καληνυχτα μαμα...» και ύστερα κοιμήθηκα.ΠΑΥΛΟΣ POV
Η ωρα 11... τι να κανει τωρα; θα ειναι καλα; Αμα κλαιει; Πφ... * ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ? ΕΣΥ ΤΗΣ ΕΙΠΕΣ ΑΝΤΙΟ... ΕΣΥ ΤΗΝ ΠΛΗΓΩΣΕΣ* λεει αυτη η σπαστική φωνη μεσα μου. Για να μην την ακουω σταμάτησα εξω απο ενα μπαρ και μπηκα μεσα. Κατευθύνθηκα προς μια γωνια που βρίσκονταν οι φιλοι μου.
Π- Γεια... (λεω ξερά)
Αλεξ- Γεια... (οπα αυτος δεν ειναι που την πεφτει στην Ελλη; Οχι οτι με νοιαζει αλλά αναρωτιέμαι γιατί δεν είναι μαζί της)
Δημήτρης- Που χάθηκες εσυ ρε; Παλι με γκομενα ησουν;
Γιώργος- ποια γκομενα ρε; Δεν τον βλεπεις πως ειναι; Τι εχεις ρε;
Παυλος - Τιποτα..(είπα ξερά) παω να πάρω τιποτα να πιω θελετε τιποτα??
Γιώργος,Αλεξ,Δημήτρης -Αα Μπαα οχι.. (είπαν όλοι μαζί)ΤΕΛΟΣ 14ου ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
Άλλο ένα κεφάλαιο για αυτο το Σαββατοκύριακο..
Με βοήθησε πολυ ένα παιδι στο να γράψω αυτο το κεφάλαιο
Το insta του ➡️ @kostas_zn_ Τον ευχαριστω πλλ❤️
Γνώμες???
Νεξτ??
Τα λεμε στο επομενοοο🔜
Σχολιάστε κ' Πατήστε κατω κατω το αστεράκι byee❤️
YOU ARE READING
How long..?
Teen FictionΗ Ελλη και η Χριστινα. Δύο κοπελες απο την πρωτη δημοτικού μαζι..Κολλητές μεν πολλα μυστηκα δε! Τι θα γινει οταν η Ελλη ερωτευτει τον "εχθρο" της ο οποιος τυχαίνει να ειναι και ο πιο δημοφιλής τους σχολειου λεγόμενος ως player οπου καθε κοπελα θα ηθ...