~Waterpark~

9 1 0
                                    


P.O.V Laura-

Ik open mijn ogen en kijk om me heen.... Zwart zwart zwart het enige wat ik zie is.. nouja eigenlijk helemaal niks. Ik voel geschommel en opeens schiet alles me weer te binnen. Ik zit in de tourbus van fucking Jacob Sartorius! Ik wordt alweer chagrijnig bij het idee. Ik schuif het gordijntje opzij en besluit om even een glaasje water te drinken.

Ik loop naar de keuken en open een paar kastjes opzoek naar een glas. na 5 minuten heb ik er 1 gevonden en laat het water erin stromen. Ik zucht en neem een paar slokken. Het laatste beetje spoel ik weg door de gootsteen en draai me om. " jezus jacob had je niet kunnen zeggen dat je uit bed was" zeg ik nog trillend van de schrik. " sorry Laura ik wilde je niet laten schrikken" zegt hij. " nou dat heb je nu alsog gedaan" zeg ik met een zucht. Waarom ben je eigenlijk wakker? vraag ik met een boze toon. Het is 3 uur in de nacht. Datzelfde kan ik aan jou vragen Laura. zegt jacob nu ook boos terug. Luister Laura ik weet dat je hier niet wilt zijn en ik hoef jou er ook niet bij te hebben maar Devin is mijn beste vriend en ik gun hem al het geluk met Roos. Dat zou jij Roos ook moeten gunnen. Zegt jacob en hij loopt terug naar zijn bed. 

"LAURA!!! LAURAAA!!! LAURAAAAAAAAAAA" ik open mijn ogen en zie Roos daar staan. "eindelijk je bent wakker dat duurde lang, we gaan zometeen naar een waterpark dus ik zou je bikini alvast aan gaan doen want je ben zoals gewoonlijk weer de sloomste hier hahah" thanks Roos hou ook van jou zeg ik lachend. Ik loop naar de badkamer en maak van mijn handen een kommetje met water. Ik giet het in mijn gezicht en kijk in de spiegel. Pfff dag 1 van doen alsof je Jacob mag is aangebroken. Maar ja ik heb  wel wat voor Roos over. Ik poets mijn tanden, trek mijn bikini aan en loop de badkamer uit. Daar zitten ze dan Roos en Devin alsof er niemand om hun heen is. Te knuffelen en allemaal dingen die me kots misselijk maken. Ik kijk naar Jacob en rol met mijn ogen. Hij lacht. Wow wacht... Hij lachte?  Ugh ik moet er niet aan denken dat we zo nog echt vrienden worden. 

"Kom kleuters we zijn er" zegt Tony de manager van Jacob. Roos komt naar me toe gelopen en houd haar elleboog op. Ik haak mijn elleboog in die van haar en zeg: Lets have some fun girrrllll! We lopen lachend de bus uit en kijken met open mond naar het reuzachtige waterpark dat voor ons ligt. We kijken elkaar aan en rennen meteen naar binnen. "ohmygod roos"zeg ik met open mond. Voor ons is een super groot zwembad waar mensen baandjes kunnen zwemmen en daar omheen liggen allemaal glijbanen. Je hebt een glijbaan waar je doorheen gaat met zo'n grote auto band. daarnaast ligt zo'n zelfde glijbaan alleen kan je met zijn tweeën er vanaf in het midden ligt een wat kleinere glijbaan voor de kinderen. aan de linkerkant ligt een glijbaan die in rondjes naar beneden gaat. en helemaal in de verte is een super hoge glijbaan waar je met zijn tweeën recht naar beneden glijd. Kom Lau! zegt roos en we lopen naar de eerste glijbaan met de auto band. We gieren het uit van het lachen en botsen zo'n 300 keer tegen elkaar aan met onze band.

Als we beneden komen staan Devin en Jacob daar "kom schat we gaan samen in die"zegt Roos tegen Devin. "maar Roos.... ik kan mijn zin nog niet afmaken of ze is al weg met Devin. "fijn nu moet ik wel met jou" zegt Jacob en ik draai me om. " jeej"zeg ik op een sarcastische toon.

P.O.V Jacob- 

"luister dat meisje gaat voorin jij gaat erachter en doet je armen om haar middel heen" zegt de man bij de glijbaan. Ik knik en ga zitten. Laura stapt er ook in en ik doe mijn armen om haar heen. Opeens krijg ik het gevoel dat ik haar heel stevig moet vasthouden. "jacob wat doe je?" zegt Laura. uhm.. ja.. sorry... zeg ik snel en ik verslap mijn grip om haar heen. Wauw dat was raar. Het leek wel alsof ik... Nee dat kan nooit. Niet met Laura.. De man duwt ons weg en we beginnen aan de tocht. Laura gilt het uit van plezier en ik moet toegeven het ziet er super schattig uit. Nee jacob Laura is niet leuk. Jij haat haar zij haat jou en jullie doen aardig voor Roos en Devin punt. 

" Jacob?    Jacob?    JACOBBBB!!!!" ik schrik wakker vanuit mijn gedachtes en zie Laura naar me kijken. "je mag me nu wel loslaten hoor we zijn al beneden" zegt Laura. "ohja tuurlijk sorry" Ik laat haar los en we stappen uit de band. 

P.O.V Laura- 

Wauw dat was best een beetje raar net met jacob. Bij het begin van de glijbaan hield hij mij al super stevig vast en op het einde wilde hij me niet los laten. Onze vriendschap is toch nogsteeds wel alleen voor Roos en Devin toch? 

" ik ga even liggen Jacob ik zie je zo wel weer"zeg ik en ik loop meteen terug naar de stoelen zonder te wachten op antwoord. " hey" zeg ik tegen Tony en ik ga op de ligstoel naast hem liggen. Hij kijkt me aan en zegt: " dussss jij en Jacob he" Ik kijk hem vol ongeloof aan. " wat nee tony haha dat? nee never nooit toch?" Laura het feit dat je toch zegt, zegt al genoeg. zegt Tony en hij kijkt weg. 

Zou dat zo zijn? Ik verliefd op Jacob? Nee nooit! dit is alleen Tony die me dat inpraat. Ik kijk in de verte waar ik Jacob lol zie maken met Kevin. Ik zucht en doe mijn zonnebril op. Het feit dat ik naar hem kijk is al erg genoeg maar niemand hoeft het dan alsnog te zien toch? 

Rond een uur of 5 verzameld iedereen zich weer bij de ingang en we stappen de bus weer in. Roos en ik stellen voor om te gaan koken voor iedereen. Misschien kan ik dan ook met haar praten over Jacob. Roos... begin ik het besprek. "jaaa?"zegt Roos met nogsteeds haar aandacht op de paprika gefocust. Stel nou he dat je bijvoorbeeld verliefd wordt op iemand maar je haat diegene eigenlijk. is dat mogelijk? 

P.O.V Jacob- 

" kijk Devin ik heb een vraag" zeg ik tegen Devin. Hij kijkt me aan en knikt als teken dat hij luistert. " wat nou he als je niet verliefd wilt worden op iemand maar je hart zegt iets heel anders? Devin kijkt me raar en en zegt: Gast volgende keer even van de drank afblijven oke? is alleen voor 18+ hij knipoogt en loopt weg. uhm okeeee fijn  dat hij me serieus neemt. 

ETEENNNN!!! wordt er geroepen door Laura. We lopen allemaal naar de keuken en zien daar een hele grote stapel pannenkoeken klaar staan. We lachen allemaal een Roos zegt: Sorry we wilden eerst lekkere lasagne maken maar die was nogal uhm.. ja.. mislukt. we lachen en beginnen daarna aan de lekkere stapel pannenkoeken. 

P.O.V Roos- 

Na het eten ploffen we allemaal neer op de bank. TRUTH OR DARE!! schreeuw ik. Iedereen stemt in. Mooi zo precies zoals het plan van Kevin en mij. " hmm truth or dare aan Kevin. " DAREEEEE" ik lach en zeg: Steek je hoofd uit het raam en schreeuw: IK BEN KEVIN EN IK BEN MINDERJARIG EN FUCKING DRONKENNNNN. En ja hoor kevin steekt zijn hoofd uit het raam en schreeuwt het precies zoals ik vroeg. Ik lach en knik naar Kevin als teken dat het feest kan beginnen....


Oeeh wat zouden ze van plan zijn???? XOXO Kusskrii


Love the way you lieWhere stories live. Discover now