"Ok2... ceritanya......" lalu Khai mula cerita tentang ape yang jadi di fittting room
Flasback
"Hey, apa tarik-tarik ni?" kata Khai. "Weh, fitting room semua penuh ah, share fitting room leh?" kata Iyad. "Kau jangan nak mengada-ngada kang aku jerit nanti niaya kau" kata Khai lagi.
"Aduhh camne ni? Nanti kalau orang yang keluar dari fitting room ni nampak aku bawak boxer kang dia report lak" kata Iyad dengan diam².
"Wehh, ada pekerja datang lahhh" kata Khai lalu iyad menarik tangan Khai ke dalam sebuah bilik fitting room.
"Weyh! Kau kenapa?" Tanya Khai dengan marah. Iyad terus menyumbat mulut Khai dengan boxer itu. Setelah pekerja itu berlalu pergi Khai meludahkan boxer itu.
"Weyh! Kenapa ko sumbat boxer ko tu dalam mulut aku?!" Marah Khai. "Kenapa ko tak suka ke? Dari aku kiss mulut ko?.. ko nak yang tu ke?" Soalan Khai dijawab dengan soalan. Khai terdiam.
"Dah2 pusing sana.. aku nak try! When aku nak try means aku kene tanggal spende.. so.. ko jangan pandang!" Arah Iyad. "Tak de masa aku nak pandang dia punya bende tu" gumam Khai.
"Khai! Ko try jelah baju ko tu..kalau tak lambat!" Marah Iyad. Khai buat muka lalu dijeling oleh Iyad. "Fine!" Kata Khai lalu mula mencuba bajunya itu. Semasa Khai sedang menanggalkan bajunya Iyad memanggil. "Ok tak?" Tanya Iyad sambil show dia punya boxer.
"Mata aku!!" Jerit khai dengan pantas Iyad mengambil boxernya dan menyumbat mulut khai untuk kali kedua😂.
Kali ini boxer yang dia pakai semasa datang ke aeon. Khai meludahkannya. "Weyh bodoh ko-"
'Cup!'
"Senyap kalau tak aku buat kat mulut!" Arah Iyad. "Weyh! Berapa lama ko tak basuh dowh!" Marah Khai dengan nada perlahan. Iyad tersengih lalu menunjuk tiga jarinya. Khai terlopong. "3 hari? Ish kau ni! Habis mulut aku kotor dengan boxer kau yang kotor tu!" Marah Khai.
Iyad tersengih dan pipinya mula merah. "Macam mana dengan boxer yang aku tengah pakai ni?" Tanya Iyad lagi. "Bolehlah.. tapi nampak ketat gila sampai nampak ko punya bende alah tu.. " kata Khai lalu mengajaknya keluar.
End flashback
Semua ternganga manakala Iyad mula blushing. "Eeerrrggghhh! Geli aku dowh! Khai dah tak suci!" Kata Alya. Imran, Amierull, Amirul, Sofwan, Naqib, Danish, Eiman dan Muiz mengambil setapak kebelakang.
"Dah2 aku pulak nak cerita!" Kata Muiz pula. "Hah! Cerita cepat!" Arah Aisya. "Ceritanya macam ni... tadi kat big apple ade fan si khai datang. Time tu kitaorang tengah melantak kat Big Apple.. Amierull tengah sedap makan kene kacau dengan fan Khai memang mengamok dia.. fan Khai lepas kene dua tiga kali tembak terus lari. Lepastu Amierull terus pergi subway" cerita Muiz.
"Oh! Patutlah kau kat subway tadi.. tadi diorang datang ko tak de..pelik aku tiba2 kau tak de.. kalau tak..diorang melekat kat kau!" Kata Farisya. "Alah.. ko tau aku kan? Ko dah lama kenal aku kan Farisya.. kita kenal start darjah 2 right?" Kata Amierull.
Farisya hanya mengangguk. "Kita dah macam family ijat.." kata Farisya pula. "Now turn aku cerita!" Kata Amiera. Semua memandangnya dan dia mula cerita.
"Kitaorang pergi popular then aku pergilah dekat tempat buku latihan..dah cari cari cari tiba2 ade mamat sangap datang.. aku dah lawan then dia sentuh2 macam haram last2 Mariam datang and terus serang! Mampos diorang berlebam-lebam... padan muka!" Kata Amiera lalu ketawa macam pontianak.
YOU ARE READING
1 Rusyd Sesat Dekat Rome [H]
AdventureKelas 1 Ibnu Rusyd mengadakan satu Class Trip ke Paris. Perjalanan mereka tersangat indah. Kapal terbang yang mereka naiki terpaksa melakukan pendaratan kecemasan kerana berlaku kerosakan di dalam sistem kapal terbang.Siapa sangka mereka akan mendar...