10.BÖLÜM

1.6K 98 8
                                    

Sonunda haftanın sonu gelmişti.En azından 2 günde olsa okuldan kurtuluyordum.Bide okulda en son dersler çekilmez en çok ta benim için.O kadar yorgundumki derste uyudum kafama birinin vurmasıyla uyandım.Meğersem hocaymış yani beni en güzel uykumdan uyandırdı."Hadi bakalım kızım dersin başından beridir ne anlattıysam anlat"dedi bende öyle kaldım.Sonra kafamdan bir şeyler attım çok şanslıydımki doğru çıktı hocadan Aferin kaptım.Ders bitti ve herkes aynı şekilde evlere dağıldı bende bu son günde en son işim olan temizliği yapmaya gittim. Xiuminde benim peşinden geldi.Malzemeleri aldım ve sınıfları temizlemeye başladım.Xiuminde bana yardım ediyordu.Ben bolca çamaşır suyuyla yerleri sildim oda kuruladı.Sınıftan çıkarken kova devrildi ve benimde Ayağım kaydığı gibi yere düştüm.Xiumin gülmeye başladı.Çok komik düşmüştüm gülmekten gözlerimden yaşlar akmaya başladı.Buda beni daha çok güldürmeye başladı.Temizlik bitti okuldan çıktık ve arabayla gitmek yerine yürüyerek gittik.Yolda giderken bir lunapark gördüm.Tabi böyle şeyler benim çok ilgimi çeker Xiumine dönerek"hadi lunaparka gidelim" dedim önce biraz düşündü sonra kabul etti.Önce çok merak ettiğim ama cesaret edip binemediğim gondola bindik.Yavaş yavaş sallanmaya başladı.Birden hızlandı ben çığlık atmaya başladım bu yüzden sesim kısıldı.Xiumin daha önce binmiş gibi ne bi çığlık atıyordu nede korkuyordu.Tepkisiz bir şekilde bitmesini bekliyordu.Gondol yavaşlamaya başladı ve sonra durdu.Orada herkes toplanmış birşeylere bakıyorlardı.Bizde merak edip gittik.Oyuncak kazanmaya çalışıyorlardı.Bu oyunda benden çok Xiuminin dikkatini çekti.Sonra 5tane halka alıp sırasıyla atmaya başladı.Hepsindede tutturdu.1.Tatlı bir oyuncak ayı tutturdu üstündede "seni seviyorum" yazıyordu.2.küçük bir kutu tutturdu.3.Kolyeye denk geldi.4.5000won tutturdu.Sonuncudada bir balık tutturdu.Sonra oradan ayrıldık ve eve doğru yola çıktık.Yolda giderken Xiumin durdu bana dönüp ayıcığı uzattı"bunu senin için almış oldum dedi.Bana ilk hediyesi olmuştu.Ona "hiç kardeşin varmı" diye sordum.Ama cevap vermedi herhalde hassas bir konuyu sormuştum Ona doğru döndüğümde gözünden yavaş yavaş damlalar akmaya başladı sonra bana sarıldı."Ne oldu Xiumin"dedim"bir şey sorma sadece biraz böyle kalalım"dedi bende kabul ettim.eve yaklaştık Xiumin hala çok üzgündü.Çok merak etmiştim acaba üzülme sebebi neydi.Kapını önüne geldiğimizde hiç bir şey demeden gitti.Eve girdiğimde Rüya"Neredesin sen kaç saattir" dedi.Bende biraz gezdim dedim elimdeki ayıcığı gördü ve "bu kimden yoksa Xiumindenmi"dedi" evet onunla lunaparka gittik orada kazandı ve bana verdi"dedim hemen oooooo demeye başladı.Tabi bende hemen onun sorularından kurtulmak için odama çıktım.Önce banyoya gidip duş aldım sonrada pijamalarımı giyip camın önüne geçtim ve son ses şarkımı açıp dinlemeye başladım.Aklıma hep Xiuminin neden ağladığı geliyordu.Birden karşı camana Xiumini gördüm hem evlerimizm yan yana hemde camlarımız birbirimizin odalarına bakıyor.Benim gibi oda şarkı dinleyerek camda öyle oturuyordu.Beakhyuna mesaj attım belki Xiumine ne olduğunu biliyordur umudu vardı.

Cakkun
Beakhyun Xiumine bu gün kardeşin varmı diye sordum ağladı acaba nedenini biliyor musun

Geveze
Evet onların evi yandı.Ailesi de içindeydi.Annesi,babası ve kız kardeşi vefat etti

Cakkun
Hay benim kafama yaaaaaa canım benim ne kadar üzülmüştür ne kadar oldu peki

Geveze
Yaklaşık 1 sene oldu normalde burada yaşamıyordu.Bazen kafasını dağıtmak için Çine gidiyor orda Luhanda kalıyor

Cakkun
Yaaaaaa gerçekten üzüldüm şimdi bir sizmi varsınız

Geveze
Evet ama birde sen varsın ona umut Işığı oldun eğer sen olmasan o hala burada değildi

Cakkun
Neyse ben biraz yatıyım görüşürüz

Dedim ve direk kafamı yastığıma gömdüm ve uyuma çalıştım

Cakkun=Kanka
Pegoşipta=Özledim
Anyong=Selam
Ye\Ne=Evet
Gomawoyo=Teşekkür ederim
Anyeonghaseyo=Merhaba
Oppa =Tatlım,hayatım
Oraboni=Abi
Nuna=Abla
Unni=Abla(yaşı küçük kızların büyüklerine hitap şekli)
Appa=Baba
Omma=Anne
Çebal=Lütfen
Çingu=Arkadaş
Yobuseyo=Alo
Na=Ben
No=Sen
Uri=Biz

Exo üyes Sehundan bilgiler

Gerçek adı=OhSehun
Özel gücü=Hava

*Exonun maknaesi
* yaş büyük abisi var
*İdeal tipi  kadınlar
*Jelibonları seven biri
*Otuz yaşından sonra evlenmeyi düşünüyor
*Sloganı"sevdiğimiz şeyleri yapabiliyorken yaşayalım"

KAPI KOMŞUM 1: EXO VE BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin