Saat öğlenin 12' si olmuştu ve ben hala uyyordum.Kafamı kaldırıp etrafıma bakındım.Gözüm dolabımda ki mavi elbiseme çarpmıştı.Aklıma bir anda bu gün konser olduğu geldi.
Yatağımdan fırlayıp hemen banyoya koştum banyodan sonrada mutfağa inip her gün olmazsa olmazım olan kahve mi yapıp içtim.Bir anda telefonum çaldı kanepenin üstünde olduğu için gidip almaya eriniyordum ama çok ısrarcı bir şekilde çalmaya devam edince mecburen kalkıp almaya gittim.Arayan tam 1 senedir görüşmediğim arkadaşım Rüyaydı.
Telefonu açar açmaz
"Şu an nerdesin bende koreye geldim
Dedi.
Ben şaşkın bir şekilde
"benim korede olduğumu nereden biliyorsun?
diye sordum.
Bana annemden öğrendiğini söyledi.Ne tesadüf ki o da Exo konserine bilet almış.
Çok mutlu oldum bende aldım dedim sonra orada buluşuruz dedik ve telefonu kapattık.Çok mutluydum hemen yukarı çıkıp mavi elbise mi giyindim altınada mavi bir topuklu ayakkabı.
Saate baktığımda çoktan 19:00 olmuştu hemen hazırlanıp çıktım.Konsere geldiğimde herkes çoktan yerini kapmıştı.Bende Rüya gelmiş mi diye bakarken en ön sıradan bana el salladığını gördüm.
Hızlıca yanına gittim.
"Selam Rüya ne görüşmeyeli nasılsın uzun bir zaman oldu.
"İyiyim bu seneyi burada okuyacağım
seninde burada okuyacağını duydum.Dedi.
Birden konser başladı benim gözümde direk sahneye yöneldi.İlk çıkan Xiumindi.Rüyayla otururken yanımaza iki tane kabadayı kız geldi.Ben hala sahneye bakarken biri omzuma dokundu ve bana burası bizim kalk dedi.Ben onları tınlamayınca beni tutuğu gibi yere çekti.
Rüya hemen beni yerden kaldırdı.Omzumun orası yırtılmıştı.
Exo dahil herkes bana bakıyordu.O an kendimi çok çaresiz ve zavallı biri gibi hissettim.Ne yapacağımı bilmediğim için oradan koşarak uzaklaştım.Rüya arkamdan bağırıyordu.Bense dinlemeden ağlayarak kaçtım sahnenin arka tarafındaki banklardan birine oturdum.elllerimle yüzümü kapattım çünkü bu konseri ben mahvetmiştim.
Bana doğru gelen ayak sesleri duyunca yüzümden elimi çekip bakdım.Gelen Xiumin'di.
Benim yanıma gelmişti.Yanıma oturarak
"iyi misin?
diye sordu bende kafa salladım.
"İlk defa bir kızı ağlarken görüyorum.
"Herşey benim yüzümden oldu.Çok özür dilerim.Ben böyle olsun istemedim.
"Tamam al biraz su iç.
Diyerek suyu uzattı.Alıp biraz içtim.
biraz oturduk sonra ben"bana numaranı verirmisin
diye sordum biraz düşündü ve sonra onayladı.
"Senin ismin ne?
"Nehir.
"Peki o zaman Nehir diye kayıt ediyorum.
"Olur.
Dedim.O sırada Rüya geldi Xiumin'de kalkıp
"ben gidiyorum Nehir
dedi ve gitti ilk defa benim ismimi söylemişti.Biraz daha oturdum.
Eve gidene kadar Rüya sordu ben anlattım.Eve geldiğimizde ilk Rüya'nın odasını hazırladık sonrada odama çıkıp internetten Exo'yu araştırmaya devam ettim.Exo üyelerinin numaraları:
Xiumin: 99
Suho: 01
Sehun: 94
Chen: 21
Chanyeol: 61
Baekhyun: 04
Lay: 10
D.O: 12
Kris: 00
Luhan: 07
Tao: 68
Kai: 88Exo üyelerinin burçları
Suho: İkizler
Xiumin: Koç
Kai: Oğlak
Sehun: Koç
D.O: Oğlak
Chanyeol: Yay
Luhan: Koç
Chen: Başak
Lay: Terazi
Baekhyun: Boğa
Tao: Boğa
Kris: AkrepExo üyelerinin sevdiği renkler
Chen: Turuncu
Xiumin: Mavi
Lay: Mor-Siyah
Sehun: Siyah-Beyaz
D.O: Siyah
Kai: Kırmızı-Mavi
Suho: Mor-Sarı
Chanyeol: Siyah
Baekhyun: Siyah-Beyaz-Gri
Luhan: Beyaz
Kris: Yeşil
Tao:MaviNerdeyse her şeylerini araştırmıştım sonra tam yatıyordum mesaj geldi Xiumin bana mesaj atmıştı.
Xiumin;
Uyuyor musunNehir;
Hayır nedenkiXiumin;
Hiç öyle numara gerçek mi diye kontrol etmek istedim.Nehir;
Sana bir şey söyleyebilir miyim?Xiumin;
TabiNehir;
Arkadaş olalım mı? Yani tabi sana da uyarsaXiumin;
Neden olmasın.Tabiki olabiliriz.Nehir;
Peki o zaman seni meşgul etmeyim.
İyi geceler.Xiumin;
İyi geceler.Kendimi çok mutlu hissediyordum.Bu gün konserde böyle kötü bir olay yaşanmasaydı şimdi Xiumin ile ne tanışmış ne de arkadaş olabilmiştim.
Mutlu mutlu uyumak kadar güzeli yoktur.Yorganı üstüme çekip yattım.################################
Sabah kapıdan ses duydum oraya baktığımda kimse yoktu sonra birden arkamı döndüm ve o dönmem ile kendimi yerde buldum.Rüya sabah sabah beni korkutmuştu.
"Rüya ne yapıyorsun?
diye sorduğumda o da bana
"Uyandırma pususu
diye cevap verdi ve gülmeye başladı.
Ona çatık kaşlı bir şekilde baktığıma
"Ne ya ama çok komiksin
dedi bende kendime aynadan baktım ve bir ana gülmeye başladım.En az 2 dakika güldük sonrada aşağı inip kahvaltımızı ettik.
Kahvaltıdan sonra bana Xiuminden mesaj geldi
Xiumin;
Bu gün çekimim var ---------------bu adreste eğer gelmek istersen beklerim.Yazıyordu tabi buna hayır denmez hemen kabul ettim.Tekrar bir kıyafet seçimi yaşandı.Bu sefer ki güzel bir şekilde bitecekti.Hiç bir terslik olmayacak.
Yorum+vote 👈 unutmayalım.
Bazı küçük değişiklikler ve düzenlemeler yaptım umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar.