Okul çıkışı oldu ve temizlikçi odasına gidip malzemeleri aldım sıra sıra sınıfları temizledim. Sonuncu sınıfa geldim ve temizlemeye başladım.Çok yorulmuştum bu yüzden hızlı bir şekilde temizleyip eve gitmek istiyordum.Zor güç temizliği bitirdim.Bir anda elektrikler kesildi.Koşup sınıfın camından baktığımda görevliler okulu kapatmış gidiyorlardı.Arkalarından bağırdım ama beni duymadılar.Karanlıktan korkuyordum bu yüzden camdan atlamayı denedim ama başaramadım çünkü çok yüksekti.Bir yol arıyordumki sınıfın kapısının oradan biri geçti.Gidip bakmak istedim ama korktum sonra elime temizlik malzemelerinin arasından bir sopa aldım telefonumun ışığını açtım ve yavaşça sınıftan çıktım.Yolda ilerlerken sesler duymaya başladım.Oraya doğru gittiğimde hiç kimse yoktu.Arkamdan biri omzuma dokundu.Az kalsın kalpten gidiyordum.Meğer Xiuminmiş ama onun ne işi vardı burada.Hemen sordum bana ceza aldığını söyledi.Tabi benimde inanmamı bekliyordu.Sonra birden arkaya doğru baktımki Rüya,Baekhyun'un ve Luhanda burada."Neden hepiniz buradasınız"diye sordum Baekhyun da"gece gezmesi"dedi.Bende o an anladım benim okuldan çıkmadığımı görmüş ve yanlız bırakmak istememişlerdi.Beraber oturduk öyle bekliyoruz bir anda telefondan neden aramadığımız aklıma geldi.Ama telefonlar çekmiyordu yani okulda telefon nasıl çekmez.Neyse sınıfa geçip sıralara oturduk benim için fazla korkulu bir gün olmuştu.Rüya ve ben uyuduk diğerleri de biraz uyudu birazda nöbet tuttular.Gece saat 01:30 olmuştu.Bir anda uyandım bizimkiler uyuyordu.Biraz bekledim ve tekrar uyumak istedim ama uykum kaçmıştı.Ne yapsam diye düşünürken telefonu elime alıp biraz internete baktım.Saat 05:00'di ve ben hala uyuyamıyordun bir anda Rüya uyandı ve bana bakarak"Neden uyumuyorsun"dedi bende"Uykum kaçtı"dedim.Baekhyunda bizi dinliyormuş lafa atladı "o zaman uykunu bulmaya git fazla uzaklaşmış olamaz" dedi sonrada Rüyayala gülmeye başladı tamam komikti ama benim gerçekten uykum kaçmıştı bu yüzden onları kaale almadım.Biraz daha geçti ve bir anda okulun görevlileri geldi okulu açtı.Luhan ve Xiuminde uyandı Kitaplarımızda evde kalmıştı.Bu günü kitapsız geçirecektik.Herkes okula geldi ve ders zili çaldı.Hoca girince bizi nasıl gördüyse kitaplarınız nerde diye sordu bizde hep bir ağızdan "evde kaldı hocam" dedik.Bizi kitapları olan kişilerin yanına geçirdi.Beni Tae diye bir oğlanla oturttu.Xiumini en kıcık kaptığın kişi olan Jan di nin yanına oturttu.Luhan ve Rüya bir oturdu ön sıradan bir kitap aldılar.Beakhyunda yanında olan Sehunla birlikte kitaba baktı.Jan di bana abuk subuk hareketler yapıyordu tabi buda benim canımı çok sıkıyordu.Dersin yarısına geldik Xiumin ve Jan di yan sırada oturuyordu.Jan di benim inadıma Xiuminle konuşmaya çalışıyordu ama Xiumin ona yüz vermiyordu ben Jan di te baktım ve oooohh hareketi yaptım o da bana dil çıkardı.İlk okul çocuğu gibi ne o dil çıkarmalar ya.Hoca bizi gördü.Jan diye kızım arkadaşına dil mi çıkardın sen dedi.Ben kafamı eğip gülmeye başladım.Hoca Jan diye yaklaşıp bir tane vurdu tüm sınıfa rezil olmuştu.Bu olay beni çok mutlu etmişti. Artık aklımdan hiç çıkmayacak eğlenceli bir olay vardı.
Exo Üyesi Suhodan bilgiler
Gerçek adı: Kim joon myeon
Hobisi: Bisiklete binmek
Favori sayısı: 8
Burcu: İkizler*Kendisinden 4 yaş büyük abisi var
*Sloganı"kendini bil"
*Star adında bir köpeği var
*En sevdiği film: "Priates of the caribbean"서둘러= Acele et (maımdero he)
마음대로ㅎㅐ= İstediğini yap (istediğini yap)
너ㅣ말이맟다= Dediğin doğru (ne mari madda)
나만밀어= Bana güven (naman mindo)
배고ㅍㅏ= Karnım aç (pegopa)