A/N- Es nomainīšu galvenās varones vārdu no Ella un Y/N lai vieglāk un lai nebūtu tik sarežgīti!!
*Y/N POV*
Es pamodos ar labu garastāvokli jo šī bija sestdiena un uz skolu nebija jāiet! Es piecēlos un gāju uz dušu. Es iekāpu dušā un nomazgājos. Es izkāpu ārā un aptinu sev dvieli. Manas pēdas bija slapjas un pa muguru tecēja vēsas ūdens pilītes. Es piegāju pie izlietnes lai iztīrītu zobus. Es kārtīgi iztīriju zobus un gāju pārgērbties.(Ignorē faktu ka tā neesi Tu)
Kad es pārgērbos es gāju lejā uz virtuvi ēst. Pēkšni es paslīdēju un nokritu un sajutu asas un sāpīgās sāpēs mugurā. Manas virtuves grīda bija veidota no akmens flīzēm tāpēc es tieši muguru atsitu pret zemi loti spēcīgi. Es nevarēju piecelties un nepadevos līdz sāpēc palielinājās tik loti ka es iekliedzos un pēkšni es neko vairs neredzēju jo viss palika melns.
*JUNGKOOK POV*
Es gāju pie Y/N atbainoties par vakardienu un to ka sabojāju vinas paklāju (par to man pateica Tae) un nesu vinai jaunu baltu pūkainu paklāju. Es piegāju pie vinas mājas durvīm un piezvanīju. Pēkšni es dzirdēju ka kāds mājā iespiedzas. Tā bija Y/N. Es mēgināju vinu sasaukt bet neviens neatbildēja. Es sāku satraukties. Es piegāju pie tuvākā loga un ar elkoni to izsitu. Es ātri pa to ierāpor iekšā un skrēju pa visu māju vinu meklēt. Beigās es vinu atradu virtuvē. Vina gulēja zemē un bija bezsamanā. Es pieskrēju pie vinas un mēgināju pamodināt taču vina nemodās. Vinas mugura bija izlocīta loyi jocīgā formā un es parēju pateikt ka nekas nav labi. Es ātri izvilku telefonu no kabatas un ātri uzspiedu numuru 112. Es izsaucu ātro palīdzību un gaidīju to pie mājas durvīm. Pēc kāda laicina vini atbrauca un es vinus ātri ievedu mājā. Vini uzreiz Y/N pacēla un uzlika uz nestuvēm.
Y/N tika ielikta ātrās palīdzības mašīnā un es atstājis paklāju un kumodes pie spogula skrēju atpakal un ātrās palīdzības mašīnu un ātri ielēcu iekšā tajā lai mēs ātri varētu braukt un mēs beidzot devāmies. Pa celam es piezvanīju Tae izstāstiju visu kas notika un pateicu uz kuru slimnīcu mēs dodamies. Vinš uzreiz caprata cituāciju un patrica ka uz turieni dodas. Kad mēs aizbraucām uz slimnīcu Tae jau gaidīja pue durvīm. Ārsti uzreiz ienesa Y/N iekšā un pateica lai mēs viniem sekojam. Y/N tika ienesta kautkādā zālē un mums ar Tae teica lai mēs gaidām ārpusē. Es biju loti uztraucies un negribēju lai Tae kautko man saka un vinš kā zinājis ar mani nerunāja. Pēc apmēram trīm ar pus stundām no telpas iznāca kautkāds ārsts un sāka runāt:
,, Y/N trauma ir loti smaga. Vina ir savainojusi tieši muguras smadzenes un salauzusi mugurkaulu... un starp citu..."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
,,Vina ir paralizēta!!"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nu kā jums?? Atcerieties piesekot vampirinsh un plz piesekojiet arī man jo lielākā dala pieseko tikai vinai un man nē un tad mana sirds ir salauzta un jūtās pievilta... Atcerieties nospiest mazo zvaigznīti tur apakšā un rakstīt komentārus jo tie man uzlabo dienu un stimulē MANI rakstīt jaunas dalas (Eve...nesaki neko) Paldies visiem par idejām un īpašs shoutouts meitenei kura man ieteca labu ideju kura palīdzēja tapt šai dalai!!안녕!!