- Neuztraucies, esmu viņa mīļākais members. _ Tae teica velkot zābakus. _ Ā, un lūdzu tavas mājas atslēgas!
- Nu labi, ja jau tu tā saki un paldies!
Tad mēs aizgājām uz mašīnu,es viņam pateici adresi un viņš mani aizveda.
- Paldies, ka atvedi, ceru, ka tiešām neko nekavē._ es viņam teicu, kad viņš mani atveda.
- Es jau teicu, ka nē. Ja kas, telefonā ir mans nummurs. _ viņš teica.
- Vēlreiz paldies!
Es viņam teicu un izkāpu no mašīnas un gāju uz durvju pusi. Paņēmu atslēgu un atslēdzu durvis. Tās tad no iekšas aizslēdzu, ātri nometu botas pie durvīm un skrēju augšā uz savu istabu, piegāju pie sava skapja un uzvilku lielu, melnu džemperi ar uzrakstu " SWAG ",šortus un savas baltās fluffy zeķes un uztaisīju ātru messy copi, un ielecu gultā un drīz vien saritinājusies segā aizmigu.
.
.
.
.
.
.
.Es pamodos, kad ārā jau bija tumšs, jo kāds jau 20minūtes zvanīja pie manām durvīm. Es negribīgi izrāpos no gultas un devos lejā pa trepēm uz ārdurvju pusi. Tikusi līdz durvīm es sakārtoju kurpes, jo man galīgi nebija ne jausmas, kurš pie manis nāks tik vēlu, jo dzīvoju viena. Pavēru durvis un tur smaidīdams un grīļodamies stāvēja...
Plz piesekojiet vampirinsh un izlasiet vinas story!! (Tas ir loti svarīgi!)
Plz nospiediet mazo zvaigznīti apakšā un rakstiet komentārus lai es zinu ka jums patīk šis stāsts citādi man ir tāda sajūta ka jums nepatīk :-(