NU LAABI!!! JŪS TIEŠĀM DOMĀJĀT KA KKAD TĀDS NOTIKTU?? ŠĪ IR ĪSTENĪBA!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Es pamodos, un atrados tajā pašā istabā, tajā pašā baltajā pledā. Ja godīgi, lai gan bija kādi 9.00 man šausmīgi nāca miegs, bet kā gan var gulēt, ja pa logu spīd kautkāda pretīga un spoža saule, bet no pirmajā stāvā kāds visu laiku bļaustās jau kādu stundu no vietas. Es negribīgi izrāpos ārā no gultas, paskatījos uz sevi spogulī un sārtoju matus, lai neizskatās, ka esmu purva ragana. Uzvilku baltās čības, kas mētājās pie manas gultas malas un devos uz trepju pusi. Tikusi līdz tām es redzēju lejā trīs stavus un piejot tuvak sapratu, ka tie ir Jungkooks, Jimins un cik pieļauju tad tas kuru visi sauc par Tae. Viņi visi kopā rēca par kkādu video un ēda vafeles ar kļavu sīrupu un ogām.
- Labrīt! es teicu kāpjot lejā pa trepēm.
- Labrīt! Viņi visi trīs reizē, smejoties atbildēja.
-Kas tur tik smieklīgs?
-Nāc un pa....ti pa....paskaties! Jimins mirstot teica.
Es piegāju pie telefona un viņi, cik es sapratu pēc video nosaukuma skatījās kkādu chainīzeri vārdā suga jeb " When suga lost his swag". Tikai es nesapraru, vain nu visi chainīzeri ir vienādi vai arī tajā video ir arī Tae, Jungkooks un Jimins.
- Starpcitu...es tev nopirku jaunu telefonu, jo vecais parkā izdomāja nopeldēties. Tae vēl smejoties teica.
- Paldies..?
- Parole ir iekšā kastītē...
Tad viņš man pasniedza kastīti ar telefonu - Iphone X.Laikam lieki pieminēt, ka mans veicais telefons bija tikai iphone 8.( Jāaa mana mamma ir bagāta, jo kad nomira manas mammas vecmamma, viņa visu atstāja manai mammai, jo nuuuu viña savu meitu ienīda.)
Tad es beidzot izdomāju atvērt un apskatīties savu jauno telefonu. Kad to ieslēdzu es sapratu, ka man vajadzīga parole. Un protams, kā jau Tae viņš paroli uzlika " *EsmiiluTae*" Un fona attēls arī bija viņš....- Taeeee...... Es cenšoties no smiekliem nenomirt teicu.
- Nuuuu? Viņs izliekoties, ka neko nezin teica.
- Tiešām nevarēji uzlikt normālāku paroli un bildi?
Taču viņš neatbildēja, tikai mira nost no smiekliem. Tad es noliku telefonu uz galda un aizgāju apsēsties un sākt ēst, taču mirklī, kad es grasījos sēsties kāds man zvanīja, taču kad es stiepos pēc telefona kāds to jau bija pacēlis un sāvis runāt un tas protams bija Jungkooks.