Jego życie zawsze było ciekawe. Tak przynajmniej uważał. Chociaż... Nie każdy mógł uznać za ciekawe, rozpoczynając dzień od porannego zwalenia a kończąc na dojściu w tancerce ze striptizu.
Ale no kurwa, nie spodziewał się, że dzsiaj będzie AŻ TAK ciekawie.
Zawsze uwielbiał korzystać ze snapchata, uważał to za ciekawe oderwanie się od rzeczywistości.
Znajomi uważali jego snapy za, na swój sposób, interesujące.
Czuł się dziwnie z faktem, iż jako jedyny z paczki przyjaciół nie posuwa co noc faceta. Lecz nie jego winą było ciągłe podniecenie kobietami.
A jak to powiada Park Jimin 'Ruchać każdy może... Trochę lepiej, trochę gorzej'*. A nie skromnie mówiąc, po tym jak kobiety krzyczą, mógł stwierdzić że jest w tym kurwa dobry.
Co nie zmieniało faktu iż Shrek to bajka jego dzieciństwa, a on mu ją po prostu bezczelnie zniszczył.
Ale wracając do jakże ciekawego życia Jung Hoseoka.
Czerwonowłosy zamierzał właśnie zapukać do drzwi, z ciemnego drewna, od domu jego przyjaciół.
Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie krzyk przyjaciela dochodzącego z sypialni.
Złapał za klamkę, i co się okazało, drzwi były otwarte.
- Joonie!- Hoseok zawołał zielonowłosego kolegę, lecz gdy zamiast odpowiedzi zapraszającej go do pokoju w którym się znajduje ów przyjaciel, otrzymał wrask kompana wszech czasów w klubach, rzucił torbą i pobiegł do sypialni nawet przedtem nie zdejmując butów.
Jebać jakieś tam buty! Jego ziomek najprawdopodobniej umiera a on niby jeszcze ma poświęcić te 5 sekund na zdjęcie butów?!.
Co nie zmienia faktu iż Jin Hyung go zabije.
Lecz tego co zobaczył się kurwa nie spodziewał.
Jego dwóch przyjaciół w łóżku, niby zwykła sprawa, ale fakt iż jego towarzysz krzyczał że nie potrafi wyciągnąć przyrodzenia z wnętrza swojego partnera, go po prostu bawił.
Dlatego też przed wszelką pomocą parze, pstryknął focię i wysłał ją reszcie znajomym.
----
* dziękuję za użyczenie motta kasp❤♕
CZYTASZ
Kiss a Boy ~ [bts]
Casualeprzygody równie zboczonych chłopaków z bts. @vdaevv | 2017 | paring: taekook top: jjk | pobocznie: yoonmin top: myg , namjin: top:knj