Moi kochani! to konto jest już niekatywne. Owszem. Pragnę jednak, abyście zajrzeli na tipodeesperanza Pisałam Wam o tym koncie już parę miesięcy temu. Zaczęłam jednak nowe opko. "CHRISTOPHER CARTER".
Skarby! Dokładam wszelkich starań, aby ta opowieść była dobra!
Jeżeli historia o Zaynie Ci się spodobała to gwarantuję, że ta książka to Twój MUST HAVE.
Opis opowiadania?
Nie chcę Was zanudzać do czytania jakiegoś beznadziejnego prologu. Zajrzyjcie i oceńcie.
Okładka:
Sprawdźcie. Obiecuję Wam WSZYSTKIM, nie zawiodę. Dajcie mi tylko jeszcze jedną szansę.Pozdrawiam. Już nie psychopaydatcom, nie tipodeesperanza.
Całuski, Natalia
Jeżeli jesteś jednak zainteresowany kontynuacją Fanfika o Zaynie Maliku zjedź w dół;)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
OFICJALNIE: MAM W PLANACH (CAŁKIEM POWAŻNIE) WZNOWIĆ TO OPOWIADANIE.
Jednak nie kontynuowałabym tego tutaj, na tym profilu. Raczej na moim aktualnym koncie, które już znacie.
Rozdziały byłyby dodane na nowo. Poprawione z wszelich błędów stylistycznych, językowych, ortograficznych. Jedym słowem ROZPIERDZIEL.
Dajcie KONIECZNIE znać co o tym myślicie w komentarzach:)
Dziękuję Wam za wszystko JESZCZE RAZ (ps. Książka ma już 7 tys. wyświetleń:D) i przepraszam za te wielkie literki:/
Cała dla Was, Natalia.
CZYTASZ
mr.popular&me
FanfictionW którym ona chce mu pomóc, w nauce języka francuskiego. Rozdziały co tydzień w czwartek. ®psychopaydatcom; mrs popular & she.