1. Bölüm Rastlantı mı??

60 1 0
                                    

Selam ben Selena. Texasliyim. 21 yasindayim ve Türkiye'ye geldik. Babamla. Babam Türk annem ise Texasli. Ben de orda dogmusum iste. Türkiye'yi severim hem de çok. Ama annemden uzak kalma fikri hosuma gitmiyor. Annem ve babam ayri yazda oldugumuz icin de babamlayim. Babami cok seviyorum ben onun biricik kızıyım fakat pek anlasamayiz. Beni pek anladığı söylenemez yani. Bu arada diğer adimda Serenay. Evet cok yakinlar ama babam istemis. Selena Serenah Gomez.

Benim icin uzun ve sıkıcı yolculuktan sonra sonunda eve gelmiştik. Yolculuklari pek sevmem hele de uzun olanlari. Hemen esyalarimi firlattim ve dusa girdim. Sonra giyindim ve esyalarımı yerlestirdim. Saat daha 14.30 du. Ben de Demet'e mesaj atmaya karar verdim.

- Selam Demet Istanbula geldim bulusmaya ne dersin?

-  Çok sevindimm!! Olabilir bugün mü?

- Evet çok sıkılıyorum.

- Tamam hemen hazırlan AVM'de buluşalım.

- Tamam :)

Rahat bir seyler giyip cıktıktan sonra babamdan izin alıp parka indim. Tanrım Demet çoktan gelmisti.

- AVM de ne yapacağız??

- Aslında oraya gitmiyoruz.

- Nasıl yani? E nereye peki?

- Cok soru sordun Serenay bekle ve gör güzelim.

Gercekten merak etmis ve heyecanlanmistim. Gittiğimizde konferans salonu gibi bir yerdeydik. Ama daha büyüktü. Sonra sahneye bir kız ve ardından yakışıklı turuncu saclı kaslı bir cocuk geldi. Onu birine benzettim. Yoksa o muydu? Hayır olamazdı. O kaybolmuş olmalıydı. Bu bir rastlantı mıydı?? Arkasıni döndü ve...

SELAMM BU İLK BÖLÜM. SIZE KEREM BÜRSİNLİ OLMASI BİRAZ GARIP GELMIS OLABILIR AMA  BEN BÜYÜK BIR BÜRSINERIM. EN HEYECANLİ YERDE BIRAKMAYA CALISTIM. BIRAZ KISA OLMUS OLABILIR AMA YATICAM. OY VE YORUMALRINIZI BEKLIYORUM!!

Gizliden İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin