2. Bölüm: Bu Olamazdı..

5 0 0
                                    

Arkasını döndü ve oydu inanmıyorum ama nasıl?? Ünlü mü olmustu?? Jack ünlü olmus. Aman Tanrım ama nasıl?

Bittikten sonra kızla birlikte arka kapıdan cıktılar. Basrol arkadasıymıs. Handeymis adi ve fazla simarik geldi. ( Aslinda seviyorum bilerek oyle yazdim.) Hemen arkadan onlara yetismye calıstım. Yakaladimda. "Jack!" diye bağırdım. Dönüp bakmadı bile. Gercekten o muydu süpheliydim.

Arkamdan Demet geldi. "Iyi misin?" diye sordu. "E-evet iyiyim." " Peki hadi gidelim." Yürümeye basladık. Bir taksi durdurup bindik. Ama hala beynimi o cocuk kurcalıyordu. Demet'in cıglıklarıyla sarsıldım.

-Neler oluyor??

- Kereeeemmmm!!!

- Ne Keremi?

-Kerem Bürsın iste daha simdi gördük yaa!

- Onun adi Kerem Bürsinmiymis??

- Dostum sen hangi evrende yasiyorsun?? dedi ve derdemez bir cıglığı daha bastı. Hala duyduğm icin mutluydum.

- Kereemmm seni seviyorummm!! Evlen benimleee!!

- Bende seni seviyorum hoscakal, dedi.

- Biz üniversiteye gidiyoruz Demet böyle seyler yapmamalisin.

- Ah, ne varmıs?? Üniversiteye gitmek birilerine hayran olmami gerektirmez ki.

- Gerektirmez ama bağırma bence.

- Ah tamam Selena. Bana bazen Serenay bazen Selena bazen de Selly der. Genelde Sel daha cok yakısiyor diyorlar. Ama Demet onu sevmiyor. ( Bu arada Demet Demi) Neyse Keremle ilgilenmedigim icin yüzüne bakmamistim. Zaten Jack olmadığınada emindim. Yani sanırım.

Ben derin derin düsünürken taksiyle sonsuza kadar gitmiceğimizi hatırladım ve inmeye karar verdik. Eve gelince dusa girdim ve yattm yemek yemeden uyumusum. Sabah deli gibi açtım. Önüm geleni yedim valla babam bile sasirdi. Demet hemen damladi yine. Böyle catkapı gelinmesini hic sevmem. Bu yüzden dr yüzüm biraz asılmıstı sanırım. Demet bana garip garip bakıyordu.

- Bugün Günesi beklerken var.

- O ne? Film ya da dizi falan mi?

- Sana inanmıyorum yasadığına emin misin?

-Ah Demet ben Texas da yasiyorum bilmemem normal.

-Afedersin unutmusum.

- Ee ne olduğunu söylicek misin?

- Kerem'in dizisi. Handeyle oynadığı.

-Ah lanet olsun. O cocuktan nefret ettim. Onda bir seyler var.

- Sacmalama Sel. Kerem mükemmeldir.

-Umarım.

Aksam Demetlere gittim. Orda kalicaktim. Su "Falan Fisman" diziyi izlicektik. Dunya kadar cips ve patlamis misir vardi ve de kola. -Aman Tanrım Demet ne yaptın?!

- Keyfime özen gösterdiğimi biliyorsun.

Dizi de Keremin yüzünü tam bilmedigm icin simdi görücektim. Aslında heyecanlanmıstim. Cünkü süphelerim vardı biliyorsunuz.

Tabi bir tanem ne demezsin. Hala Jack'i unutamadin ve Keremden cok hoslandın.

- Heey!

- Ne?

- Ne ne?

- Sanırım sesli düsündün.

-Evet kesinlikle. Oof salağım. AAMAN TAANRIIMM!! Bu cocuk da neyim nesiydi. Bu sefer cıglığı ben basmıstım. Demet :

- Sanırım Ege den hoslandın.

-Adi da mükemmelmiss. Gercek adı mi?

- Evet dizide Barıs ama gercekten kötü seyler yapıyor.

- Tam isabet güzelim. Ben kötü cocuk severim.

Demet buna karsı sasırmisti. Daha sonra Hande gözüktü ve yanina Kerem geldi arkasi yine dönüktü. Icimden  cıldırıcam dönsene be cocuk arkani diye dememe kalmadi ve döndü.

- Aman Tanrım bu Jack!

SELAM CANIMLAR. UMARIM GÜZEL OLMUSTUR. VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLIYORUM. BU ARADA DAHA HIKAYEMIZ BASLAMADI BILE. KAFAMDAKI KURGUYA GORE 10. BOLUMDE FALAN ASIL BASLICAK. LUTFEN OKUMAYI BIRAKMAYIN.

Gizliden İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin