the real goodbye

49 1 0
                                    

Hahahahahahahah entahlah .
I doesn't send you goodnight wish right? Sebab I try gila untuk tak hantar you those chat . I try gila susah untuk stop replying whatever benda yang you post . You know what I do today?nothing much . Tapi I tengok video video dekat youtube so its make me ketawa and senyum tak berhenti . Crack gila . Kelakar videonye . Search thinker . See? Siap promote lagi..hahahaha .

You . You know what I nampak pagi ni?the moment when I write this? I nampak my starred message . I lupa , I lupa I simpan sweet moment lepastu I fav kan chat tu . Lepastu I read them one by one and I jatuh lagi sekali . I lemah dengan memori . Hahahaha . Lemah betul budak Farhan ni . You pernah tak baca comversations lama lama you? Hahahahaa .

Youuu . Dari dulu I sedar yang I susah betul nak marah you ke or benci you even you sendiri tau how much I mudah menyampah dengan orang?
The moment when You start to say "hye" I think my worlds stop for a while . You pernah cakap "you angau ni" . Hahahahaha . Maybe i'm just a man who have hope?yelah tu merepek lah..hahahaha .

You . You cakap you dah tawar hati dengan lelaki yes so do I. I faham . You cakap our relationship tak kemana.yup, I faham apa you cuba sampaikan . Alaa this is not my first time ditinggalkan but yes . Banyak kali pun tak semestinya I dah imune dari sakit dan tak semestinya I dah terbiasa . It's hurt even more everytime . Loser lah I kan cakap pasal ni?dekat wattpad pulak tu. Yes I loser I mengaku . Hahaha .

Semalam I nak cakap something tapi I tak tercakap kan? Entahlah , then you suruh I tulis . But yes this is not even close .

Youu . I pernah cakap . Nanti kalau kita ada problem apa kata kita bincang berdua pasal ape yang tak puas hati dengan perangai masing masing?..kan? Tak sangka pulak you mintak broke up . Teruk sangat kot I agaknya . Hahahahaha .

Entahlah you I taktau nak publish ke tak this things sebab you might call me loser,sissy,or maybe you not even read surat untuk bunga ni dah. Tapi letter for flower is the most banyak reader buku buku I sekarang . Hahahaha .

P/s:jangan kisah sangat dengan this page mengarut je .

Surat Untuk BungaWhere stories live. Discover now