Prolog

1.9K 108 26
                                    

Jest rok dwa tysiące siedemnasty, dokładniej jego końcówka. To, co było fikcją, okazało się prawdą.
Mianowicie postacie z dość sławnej gry Undertale oraz jej alternatywnych wersji, pół roku wcześniej zaczęły się pojawiać wokół globu. Z początku to wydarzenie było szokiem dla społeczeństwa. Potem nadszedł wielki atak fangirlizmu, zaś na końcu fala "inwestorów", którzy odkryli w tym wielki biznes. Że tutaj są praktycznie bezbronne, bo ich magia jest słabsza i całkowicie nie działa na ludziach z naszego świata. Od tego czasu zaczęła się lawina bólu, rozpaczy i pieniędzy.
Rządy jako tako to potępiają. Jednak nie ma żadnego przepisu w żadnym państwie regulującego tę kwestię.
Dlaczego, pewnie zapytacie?
Ponieważ w grę wchodzą ogromne pieniądze. Wiele osób chce mieć takie "ekskluzywne zwierzątko". Zapominają przy tym, że mają doczynienia z w pełni świadomymi i czułymi istotami.
Oczywiście część osób sprzeciwia się tym działaniom. Przewodzi nimi grupa artystów i pisarzy rozrzucona po całym świecie, twórcy największej liczby AU, oraz także twórca oryginału sam Toby Fox. Jednak pomimo łapanek, protestów i uwalniania własnych kreacji z opresji i dawanie im nowego domu, tylko mały procent się z tym spotyka. Co gorsza, większość społeczeństwa jest temu bestialskiemu procederowi obojętna.

Czy jednak w tej walce bez skutku uda się ocalić choć część? I czy będą oni w stanie wrócić do normalności?

O tym miała przekonać się pewna dziewczyna, kiedy coś grudniowego wieczora w trakcie śnieżycy przewróciło jej śmietnik.

/ZAWIESZONE\Koty lubią wodę [Neko! Ink Sans x Reader]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz