This time is different 1

18 4 0
                                    


Hoi, ik ben Senna Butera. Ik ben 16 jaar oud. Ik kan veel gaan vertellen over hoe ik eruit zie of wie ik ben, maar laten we gewoon beginnen bij het begin.

Mijn leven is perfect, dat dacht ik tenminste. vandaag ging alles mis. Ik werd wakker, veels te laat. Ik kwam een half uur te laat op school. Nu moet ik een uur nablijven bij de allerstomste docent: Jokkel.Hij heeft altijd een dikke puist naast zijn neus. IEUW... Hij stinkt ook heel er uit zijn mond: Naar vis! Bij zijn tanden moet ik altijd denken aan het liedje Black and yellow. Jup zijn tanden zijn letterlijk Zwart en geel! Daarna wilde ik wat water uit de kraan bij het toilet halen, maar al het water spoot tegen mij aan. En ik had een wit t-shirt aan! dus mijn shirt scheen heel erg door! en ik had een knalroze Bh aan! Toen dacht mijn vriendin ( Denise ) het leuk te vinden om daar een foto van te maken met haar gloednieuwe IPhone 7! Ik ben zo jaloers ik heb een Iphone 4 UCH.... maar goed. Ze stuurde de foto naar heel de school! en ze zette het op Snapchat ik ben echt dood!! Ze lachten mij allemaal uit toen ik 10 minuten later door de gang liep. O, misschien komt het omdat ik in mijn gymshirt rondliep, omdat ik niet met een doorschijnend shirt door de school ga lopen..

Nu ben ik hier, vertrouwt in mijn eigen knusse kamertje. Op mijn zachte net nieuwe dekbed Midden in de zon die door mijn raam heen schijnt. Niemand die mij iets aan kan doen. Ik heb een tijdje iemand op het oog, tenminste iemand, het is via app, maar hij klinkt zo aardig. Hij heet James en hij is 17 jaar. We appen elke dag, via watsapp, instagram & snapchat. Echt super leuk! Volgensmij ziet hij mij ook wel zitten, anders zou hij toch niet zo lang met mij appen? Het is ook altijd gezellig! Soms als hij problemen heeft kan ik hem helpen door gewoon een lief complimentje te geven en andersom! Hij is echt geweldig. Ik heb hem alleen nog nooit in het echt gezien.

Mijn moeder, mijn zusje en ik zitten aan tafel. Mijn vader werkt altijd tot 's avonds laat. Ik zie hem alleen op zondagen en met kerst het hele weekend. Verder zie ik hem nooit. Ik weet niet of ik hem nog wel goed ken, maar wat maakt het uit. Alsof hij graag bij ons is.

" ETEN!!!": schreeuwt mijn zusje. O, god nee! denk ik. Nee niet vandaag... niet dit eten neeeeeeee

We eten broccoli en rijst, bleggghh! Ik houd van bijna alles, maar rijst met broccoli is wel echt de slechtste combinatie. Degene die dat heeft verzonnen is echt gek in zijn hoofd! Wie eet er nou Broccoli? Het is groente en gezond enzo maar Mijn moeder kan gewoon weg geen broccoli koken. Het is altijd hard! bij vriendinnen is het zacht maar dit nee echt gewoon niet! En rijst tja dat heeft geen smaak..

Het toetje is tenminste wel beter: ijs!!!!!! JAMMIE! I love everything with sugar! Vooral chocola, maar daar houdt elk meisje wel van.

James zei dat hij dat ook het lekkerst vindt. We hebben zoveel gemeen, dat denk ik tenminste als hij de waarheid spreekt. Mijn moeder denkt dat alle mensen op het internet doen alsof ze iemand anders zijn, Negen van de tien keer is dat ook zo. Van die mannen van 40 jaar of ouder die meiden aantrekkelijk vinden en dan gaan ze afspreken en dan, tja je snapt het wel... James zal dat nooit doen. Hij is niet zo. Ik voel het gewoon. Hij is gewoon perfect. Te lief voor deze wereld.

Ik zit aan mijn bureau, huiswerk te het maken, duits zoals gewoonlijk. Ik wil dat ik net als de anderen een keer niet mijn huiswerk durf te maken, ik ben echt een schijterd, zo bang om het niet te maken. Vooral niet bij duits. Dat mens is zo ontzettend streng. Als je haar tegenspreekt of je pen laat vallen stuurt ze je er al uit. Laat staan als je je huiswerk niet maakt. Omdat ik mijn huiswerk altijd maak heb ik daarom niet echt veel vrienden op school, ik heb er twee en dat zijn Loïs en Denise. Als ik Denise nog steeds een vriendin kan noemen.

Elke pauze zitten Loïs en ik met zijn tweetjes ergens in een hoekje bij de trap ons eten te delen. We praten niet heel veel, maar als we praten dan doen we dat urenlang zonder te stoppen. Lachen, huilen en beschermen zijn er bij onze vriendschap. Zij wordt niet gepest, ze is zo stoer, niemand durft haar wat te maken. Ik snap eigenlijk niet waarom ze met zo'n suf iemand als ik wil omgaan. Toch voelt ze bijna als een zus, zo aardig en gezellig is ze. Ook als ze ziet dat ik gepest word, helpt ze mij. Ze zegt wel altijd: "Je moet voor jezelf opkomen, ik kan niet alles voor je oplossen." Ik wil wel voor mezelf opkomen, maar daar ben ik te verlegen voor. En als ik voor mezelf op kom dan lachen ze me alleen nog maar meer uit.

Jippie!!! James appt weer: "Hee, hoe gaat het?;)" Ik app snel terug en zeg: "Super, met jou?"James: "Kom even op snap:)"Ik:"oké" Op snap sturen we altijd leuke foto's naar elkaar met zoveel mogelijk hartjes. Dan snapt hij: "Mag ik je wat vragen?" Ik snap terug: "Ja, tuurlijk:)", en met super veel hartjes. "Wil je een leuke foto van jezelf sturen, ik geef een cijfer?" Ik: "ja, wat voor foto?"James: "In hemdje?" Ik: "liever niet." James: "maar je vindt mij toch leuk?" Ik: "Ja, oke, als je elkaar leuk vindt, stuur je van die foto's." Ik durf eigenlijk niet, maar ik weet dat hij er niets mee zal doen. Hij is echt heel betrouwbaar! Ik maak een foto en stuur die naar hem via snap, ik doe hem wel op 3 seconden, dan kan er toch niets gebeuren. Oh, hij stuurt weer wat! James:"10.000." Ik: "Dankjeeeee, ly;)"Hij is echt aardig en ik weet zeker dat we nog lang en gelukkig samen zijn. Dan vraag ik of hij wilt afspreken. James:"Nee, sorry ik kan meestal niet, ik werk elke dag in de garage bij mijn vader." Ik: "Is goed, misschien in de vakantie:)."Ergens in mijn gedachten hoor ik mijn moeder opnieuw zeggen: "alle mensen op het internet doen zich anders voor dan wie ze echt zijn" Ik negeer het. Ik loop naar mijn bed en ga even een boek lezen.

Nu ga ik slapen, het is een lange en vermoeiende dag geweest met echt heel veel ongelukken. Toch eindigde hij goed, want James maakt echt alles weer goed. Gelukkig begrijpt iemand mij. "Slaaplekker", stuur ik naar James. Hij stuurt: "Slaap Lekker liefje <3"

this time is differentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu