אני לא יודעת מה אני, בין אם זה נטייה מינית או בין אם זה אמונה. אני חילונית, ולא מאמינה באף אל (בינתיים), אבל גם המדע התחיל להשמע לי די מופרך...
תחשבו על זה רגע, מדענים מסוגלים להסביר כמעט הכל, למה הם לא מסוגלים להסביר לי מה היה לפני המפץ? למה הם לא מסוגלים להסביר לי איך נוצר המפץ? מה גרם לדבר הזה להתפוצץ?לפעמים אני חושבת לעצמי, אולי הכל שקר? אני יודעת אני יודעת... יש הוכחות ובלה בלה בלה... אבל זה מה שהם אומרים. אני אף פעם לא ראיתי הוכחה מול עיני. אני אף פעם לא שמעתי בעצמי משהו שרק מדענים כן.
לפעמים יוצא לי לחשוב אולי מישהו משקר לנו, מחביא את האמת. כל מי שאני מכירה בערך התחיל להגיד לי שאני ממציאה דברים, שאני סתם לא סומכת אל אנשים (מה שנכון דרך אגב) ושאני מחפשת מקלט מהאמת.תנו לומר את זה ככה, הדבר האחרון שאני צריכה זה מקלט. ועוד מהאמת.
אני די מציאותית, אבל לפעמים נמאס לי להיות היחידה שרואה את העולם הזה כמו שהוא. נמאס לי להיות היחידה שרואה בעיקר דברים שליליים בעולם הזה, כי יש פה המון. נמאס לי להיות הפריקית הזו שתעשה הכל בשביל להציל זבוב מסכן, או זו שמעדיפה בעלי חיים על פני בני אדם.
אני לא אשקר, השניים האחרונים נכונים בהחלט, אבל זה ממש מעיק.
אני בטוחה רק בדבר אחד,
אני לא אנושית. אני לא חלק מהחברה האנושית, אין לי שום קשר לבני אנוש, שום קשר למין הנוראי הזה. אם תבקשו ממני לומר לכם מה אני, אני אגיד שאני כלום. כי זה מה שאני באמת.●●●♧●●●
זאת הייתה חתיכת חפירה יחסית לפרק ראשון.... לפחות פרקתי את מה שאני מרגישה, והי, לא אמרתי שאני הולכת לתמצת מילים😏
YOU ARE READING
Just a Monster and It's Problems
Randomאני חושבת שזה יהיה ספר חפירות, עם דברים מעצבנים שקורים לי עם בני אדם. רק לציין, אני לא אנושית, אני חתיכת מפלצת שלא מהעולם הזה (פשוטו כמשמעו).