İlk Flört

249 4 0
                                    

Nihayet ilk haftayı tamamlamıştık. Cuma olması çok sevindiriyordu, okuldan çıktım yavaşca otobüs duragına doğru yürüyordum. Kafamı çevirip arkamdan koşan Gözde'yle Sinem'i gördüm. Yanıma gelip ikisi birden "Selam Mert" dediler, çok şaşırdım pazartesiden beri benimle ilk defa konuşmuşlardı. "Bu akşam saat sekiz'de sinemaya gidiyoruz gelicekmisin" dedi Sinem. Bu rüyamıydı gerçekmi ? Hiç düşünmeden hemen kabul ettim. Eve geldim ve erkenden hazırlanmaya başladım, siyah t shirt ve koyu renk kot pantlon giydim. Genelde koyu renk giyinirdim, sıradan ve sade giyinmeyi severim gösteriş meraklısı değilim. Saat yedi olmuştu bile geç kalmamak için erkenden evden çıktım. Buluşacağımız yere geldiğimde saat yedi buçuktu, bir banka oturdum ve onları beklemeye başladım. Çok heyecanlı olduğum için zaman bir türlü geçmiyordu. Nihayet saat sekiz olmuştu, ama ne gelen vardı ne giden. Biraz daha beklemeye karar verdim, saat sekiz onbeş oldu hala ortada yoklardı. Acaba başka bir yerdelermi diyerek etrafı aramaya başladım. Yolda giderken bir kafede Gözde ve Sinemi gördüm yanlarında 2 tane yakışıklı çocuk vardı, ahh ne güzelll beni unutmuşlardı. Gözde kafasını benim olduğum yere çevirdi ve "Aa Mertt gelmiş. gelsene Mert" diyerek bana seslendi. Yavaşca yanlarına doğru yürüdüm "Mert biz seni unuttuk ya" dedi Gözde. Yanlarındaki bir çocuk "buda kim be" dedi, " bu bizim okul arkadaşımız Mert" dedi Sinem. Çocuklar gülmeye başladı, " komik olan bişeymi var?" dedim. sessizce küfür ederek arkamı dönüp giderken Sinemin bağırma seslerini duydum "Yeter!! siz kendinizi ne sanıyorsunuz." diyerek bağırıyordu ve arkamdan koşarak geldi. "Sen onlara bakma" dedi ve koluma girdi. Allahım sana geliyordum, Sinem benim koluma girmişti ve beni savunmuştu. Birlikte yürürken deniz kenarında bir yere oturduk, hiç konuşmuyorduk sadece birbirimize bakıyorduk. Ve birden Sineme mesaj geldi göz, Sinem mesajı açtı mesaj Gözde'den gelmişti. Mesajda "Sen ne yaptığını sanıyorsun" yazıyordu, Sinem cevap vermeden telefonu sessize aldı ve çantasına attı. İkimizde denizi izliyor gibi yapıp çaktırmadan birbirimiza bakıyorduk. Sinem dayanamayıp konuşmaya başladı "Ordaki çocuklarlardan nefret ediyorum, sen onları aldırma üzme kendini" Gülerek cevap verdim "Alışkınım ben" dedim. Güldü ve yanağımdan öptü "Aslında sen benim hayatımda gördüğün en tatlıı ve en çekici arkadaşımsın" dedi. Heyecandan ellerim terlemeye başlamıştı, bacaklarımda titriyordu. Hayatımda yaşadığım en harika geceydi, ilk defa bir kız beni öpmüştü. Hadi Mert devreye gir hadi numarasını iste onun, besmele çekip lafa girdim. "Numaramı kaybettim, seninkini alabilirmiyim" bunu tumblr' da görmüştüm etkili olabilir. Sinem kahkaha attı "nesin sen ergenmi?" dedi ve cebimden telefonumu alıp numarasını kaydetti. İçimden bir ses "Mert dur bidakka sen Gözdeyi seviyorsun" dedi... Fakat bu fırsatı kaçıramazdım, bu harika anı bozamazdım. Neyse saate baktığımda saat gece onbir buçuk  olmuştu. Sinem ayağı kalktı ve elini uzattı, eline bakarken "Ee kalksana hadi" dedi ve elini tutup kalktım. Onu evine bıraka bilirdim tam yeriydi, hemen lafa girdim "Ee şey ben şey dicem seni evine bırakabilirim" dedim ve kabul etti. yolda yürürken birbirimiz hakkında konuştuk, sanırım şuan flörttük... Sinem benim ilk flörttümdü.

Liseli AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin