Ben napıyordum ? Sevgilim olduğu halde başka bir kızın evinde, kızın üzerinde bornoz varken birlikte baş başayız. Kız dediğimde Gözde yani boru değil ama yaptığım yalnıştı. İçimden bir ses diyorduki ''Mert git geç olmadan ayrıl Sinem'den şuan fırsat ayağında''. Diğer bir taraftan ise ''Sinemle oynayamazsın sen ezik durumdayken seni o savundu o çocuklara karşı'' Aslında bu iç sesim haklıydı doğru söylüyordu. Sinemi bırakamazdım ama Gözdeyi'de çok seviyordum. Tek korktuğum şey bu olanları Sinem öğrenince kötü birşey olmaması, o yüzden olanları anlatmalayım. Gözde aşağıda televizyon izliyordu, bende mutfakta yiyecek birşeyler hazırlıyordum. Telefonumu elime aldım ve gelen çağrılara baktım 11 tane annemden 4 tane Sinemden vardı. Beni merak etmişlerdi. İlk önce annemi arayarak ödev için arkadaşlarda kaldığımı söyledim, Biraz kızmıştı haberi olmadan gittiğim için. Ardından evin bahçesine çıktım ve Sinemi aradım telefonu açtı ama sinirliydi ''Ya nerelerdesin sen çok merak ettim seni bişeymi oldu'' dedi soğuk kanlı olduğum için çok kolay yalan söyleye biliyordum, ''Hayır canım ne olucak uyuyordum görmemişim''. ''Ya nasıl görmüyorsun ödüm koptu sana birşey oldu diye neyse iyi olduğuna çok sevindim aşkım'' dedi. Aşkım demesi hoşuma gitmişti ama sanki kızla oynuyor gibiydim, Sinem beni seviyordu ama ben sevmiyordum yani seviyorum ama aşk olayı yok sadece hoşlantı. Ben Gözdeyi seviyorum ondan vaz geçemem. Herneyse olanları Sineme anlattım şok olmuştu telefonu kapayım yanımıza geleceğini söyledi. Bir saat sonra kapı çaldı ve kapıyı açtım, Sinem gelmişti. Selam diyip bana sarıldı. Kulağına fısıldayarak "dikkat çekiyorsun" dedim. Hemen çekilerek Gözdenin yanına gitti, ve Gözde olanları anlatmaya başladı. Ben mutfakta yiyecek bişeyler hazırlamaya devam ederken Sinem yanıma geldi "Omuzundaki ruj izi çok yakışmış" dedi. Olamaz sıçtımın resmidir hemen bişeyler düşündüm ve soğuk kanlılığımı bozmadan cevap verdim "odasına getirirken başı omuzumdaydı ordan bulaştı sanırım". "Her neyse orda olman büyük bir şansmış" dedi ve gülümsedi. Aklımda kalan birşey vardı Burak ona bu yaptıklarını ödetmem lazımdı. Off ne saçmalıyorum amerikan filmindemiyim. Pazartesi günü okulda onun için birşeyler düşünürdüm. Saat baya geç olmuştu Gözdenin teyzesi nihayet gelmişti, kadın olanları öğrenince şoka girdi bi kaç dakka konuşamadı. Biraz daha geç olmadan Sinemle birlikte evden çıktık. Yürümeye başladık, Sinem elimi tuttu ve yanağımdan öptü. Bu öpücük kalbimi etkilemişti ufak bir elektriklenme oldu sanki içim ısınmıştı. "Ee hadi sen öpmicekmisin" desi birden, birden utandım ve kızarmaya başladım ellerimde terlemeye başlamıştı. Aniden öptüm ve "Oldumu" diyerek gülümsedim, "Harika oldu" dedi ve Sinemi bir taksiye bindirerek evine bıraktırdım. Cok iyi rol yapıyordum, pişmandım Sinemin duygularıyla oynuyordum yapmamam lazımdı. Kötü sonla bitmemesi lazımdı Sinem cok daha iyilerini hak ediyordu, gerçekleri bilmesi lazımdı. Ama yapamazdım kalbini kıramazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli Aşkı
Teen FictionMert sıradan bir gençti ona göre hayat çok sıkıcıydı... lise başladığında iki kızla tanışmıştı Gözde ve Sinem. Mert Gözdeyi ilk gördüğü anda aşık olmuştu. Garip olan bir şey vardı Sinemde Merti seviyordu. Mert Gözdenin peşinde Sinemde Mertin. Gözde...