~65~

504 9 0
                                    

Roxy
Len čo som odpísala mame išla som napísať Liamovi. Rose je niekde s jej priateľom. Liam samozrejme súhlasil, že príde a dokonca, že u mňa prespí. Aj keď som sa mu to snažila rozhovoriť, no on odmietal počuť inú odpoveď  ako áno. Nakoniec som teda súhlasila. Sedela som na gauči a pozerala do steny. Najprv som chcela pozerať telku, no všade boli správy o tom, že môj otec zomrel a mne sa to naozaj nechcelo počúvať. O pár minút niekto zazvonil. Potešila som sa, že Liam prišiel tak skoro, no keď som otvorila dvere moja radosť odišla. Vo dverách totižto nestál ten koho som čakala, ale ten, ktorého som už v živote nechcela vidieť.
,,Ahoj krásavica!" Zatiahol Zack. Chcelo sa mi vracať, no ovládla som vážnu tvár.
,,Čo tu chceš? Ak nie si informovaný ja som už zadaná..." Vyštekla som hlasnejšie ako som pôvodne chcela.
,,Ja viem, že si zadaná, no povedzme si otvorene, že by si sa rada vrátila späť ku mne. A ja mám pre teba šťastnú správu! Aj ja chcem znovu byť s tebou!" Zack znel a hlavne vyzeral akoby niečo práve vypil. Teda pokiaľ to nebolo niečo horšie. Dúfala som, že odíde a nechá ma na pokoji, no opak bol pravdou. Vtisol sa mi do dverí a prešiel do kuchyne. Jeho tackavý krok ma ešte väčšmi utvrdil v tom, že nemá práve čistú myseľ. No a ako som už zistila nie je dobre naštvať takéhoto človeka, lebo vám ublíži. Nezostávalo mi nič iné ako sa v duchu modliť a dúfam, že Liam príde čo najskôr. Kým som prešla z chodby do kuchyne Zack už sedel na stoličke a niečo pil.
,,Do pekla Zack! Už som ti povedala, že o teba nemám záujem. Mohol by si teda odísť z môjho domu?" Môj hlas znel trochu priškrtene, lebo som sa ho naozaj bála. Pomaly ku mne otočil tvár a zahľadel sa mi priamo do očí.
,,Teoreticky by som mohol, no ja nechcem. Vieš uvedomil som si, že ty si tá pravá a už ťa nechcem stratiť. Dáš mi ešte jednu šancu?"
,,Zack... Ja... Nie! Nemôžem ti dať druhú šancu a ani nechcem! Nemôžem po tom všetkom čo si mi urobil a hlavne ja milujem Liama! Ty si už pre mňa minulosť!" Len čo som tieto slová povedala oľutovala som ich. Zackov zahmlený pohľad vystriedal hnev. Zdvihol sa a začal sa ku mne približovať. Ja som pochopiteľne cúvla, no za mnou bola len tvrdá stena.
,,Takže ty mi nedáš ďalšiu šancu? Pre teba som už minulosť? Ty už ma nemiluješ? Tak dobre teda! Chceš byť zlé dievča? Áno? Tak v tom prípade by som ťa mal naučiť, že ja sa neuspokojím s odpoveďou nie." Zack ma pevne chytil a začal ťahať do spálne. V jeho očiach nebola ani štipka ľútosti, lásky či niečo podobného. Bol tam len hnev. V hlave som začala vymýšľať rôzne plány, no všetko stroskotalo na pár faktoch. Blízko nikto nebýval, telefón som nemala po ruke a Zack mal naozaj silný stisk. Samozrejme, že v mojej hlave niekoľko krát objavila otázka, kde je Liam, no bola som si takmer istá, že má rozumný dôvod prečo tu ešte nie je. Vošli sme do spálne a strach vo mne každou chvíľou narastal. Zack ma silno sotil na posteľ a následne zamkol dvere, zavrel okná a zatiahol závesy.
,,Aby sme mali úplne súkromie."
,,Ale ja nechcem! Žiadne súkromie! Nič! Pusti ma! Prestaň!" Moje výkriky a prosby boli úplne zbytočné. Bol ako divé zviera, ktoré útočí na svoju korisť. Škodoradostne sa usmial a potom to urobil...

Instagram LifeWhere stories live. Discover now